با پیگیری نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس صورت گرفت؛

آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت جاده شاهزاده عباس رفسنجان

  • شناسه خبر: 185408
آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت جاده شاهزاده عباس رفسنجان

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی از زیرسازی و آسفالت جاده شاهزاده عباس با همکاری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان خبر داد.

خانه » رفسنجان » آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت جاده شاهزاده عباس رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام حسین جلالی در خصوص بازدید از جاده شاهزاده عباس رفسنجان اظهار کرد: تقریبا ده روستا در مسیر جاده شاهزاده عباس قرار گرفته و این مسیر سالها محل تردد روستاییان است و علاوه بر محل ییلاق و قشلاق دامداران، منطقه گردشگری و زیارتی است که آخر هفته جمعیت زیادی به خود می بیند که می توان گفت جاده پرترددی است.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: متأسفانه این جاده خاکی و نامناسب است و رهگذران عبوری ازجمله روستائیان که برای خرید مایحتاج خود باید این مسیر را طی کنند مدعی هستند که خودروهایشان در اثر خرابی جاده فرسوده شده است.
وی ادامه داد: از آنجا که روستاهای این منطقه در جوار مجتمع مس سرچشمه رفسنجان قرار گرفته اند و تعدادی از روستاها در اختیار مجتمع است، توقع اهالی منطقه از مس آسفالت این مسیر است که با توجه به درخواستی که از مجتمع مس رفسنجان انجام شد موافقت کردند و زیرسازی دو و نیم کیلومتر از جاده طی انعقاد قرارداد با پیمانکار در حال اجراست و قرار است جاده مغوئیه هم به موازات جاده شاهزاده عباس توسط مس زیرسازی و آسفالت شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
جاده شاهزاده عباس حسین جلالی رفسنجان زیرسازی و آسفالت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان