امضای تفاهم نامه همکاری باشگاه صنعت مس رفسنجان و دانشگاه ولی عصر(عج) برای احیای مجموعه ورزشی آیت الله هاشمی رفسنجانی

  • شناسه خبر: 185387
امضای تفاهم نامه همکاری باشگاه صنعت مس رفسنجان و دانشگاه ولی عصر(عج) برای احیای مجموعه ورزشی آیت الله هاشمی رفسنجانی

تفاهم نامه احیا، تکمیل و بازسازی مجموعه فرهنگی ورزشی دانشگاه ولی عصر (عج) بین مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان و دانشگاه ولی عصر(عج) با همکاری شهرداری به امضا رسید.

خانه » آخرین اخبار » امضای تفاهم نامه همکاری باشگاه صنعت مس رفسنجان و دانشگاه ولی عصر(عج) برای احیای مجموعه ورزشی آیت الله هاشمی رفسنجانی

به گزارش خانه خشتی؛ جلسه ی تفاهم نامه احیا، تکمیل و بازسازی مجموعه فرهنگی ورزشی دانشگاه ولی عصر (عج) (مجاور موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی) بین مسئولین باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان و دانشگاه ولی عصر(عج) روز گذشته در محل دفتر دکتر رنجبر عسکری رئیس دانشگاه با حضور مجید زیندینی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان، مختاری شهردار، ارسلان رئیس هیئت مدیره باشگاه، علیزاده معاون فنی باشگاه و جمعی از معاونین دانشگاه به امضا رسید.

محسن ارسلان رئیس هیأت مدیره باشگاه گفت: همکاری شهرداری در بازسازی بلوار کتاب در کنار این مجموعه ورزشی و موزه می‌تواند ظرفیت خوبی در زمینه امور فرهنگی و بخصوص فرهنگ کتاب‌خوانی ایجاد کند.
در این جلسه مجید زیندینی مدیر عامل باشگاه مس هم بیان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی باشگاه ایجاد فضاهای ورزشی مختلف و مورد نیاز جوانان رفسنجان است و در این زمینه هم اقدامات خوبی در حال انجام است.

وی افزود: این رسالت بزرگ باشگاه مس رفسنجان است که به مسئولیت‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی خود همزمان توجه کند.
در ادامه جلسه  مختاری آمادگی شهرداری را جهت ایجاد فضای سبز و هماهنگی در طراحی بلوار کتاب و اجرای طرح‌های تکمیلی شهرداری در بلوار  همزمان با اجرای احیای این مجموعه ورزشی اعلام کرد.

حسن رنجبرعسکری رئیس دانشگاه نیز در این جلسه گفت: همکاری دانشگاه و باشگاه فرهنگی ورزشی مس و همچنین همفکری شهرداری در زمینه احیای این مجموعه و همکاری در بازسازی بلوار کتاب در جنب این مجموعه، در راستای ایجاد یک اتفاق خوب برای مردم رفسنجان است و ادامه اینچنین نگرش‌هایی فارغ از نگاه جانب‌دارانه سازمانی بین مسئولین، باعث ایجاد اتفاقات خوب بیشتری برای مردم است.

در پایان جلسه متن این تفاهم نامه به امضای دو طرف رسید.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
امضا تفاهم نامه تکمیل و بازسازی مجموعه فرهنگی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان شهرداری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان