به مناسبت سالروز فتح خرمشهر؛

ورودی دانشگاه ولیعصر رفسنجان مزین به نام شهید بصیرزاده شد + عکس

  • شناسه خبر: 185226
ورودی دانشگاه ولیعصر رفسنجان مزین به نام شهید بصیرزاده شد + عکس

به مناسبت سالروز فتح خرمشهر از المان شهید مهندس حسن بصیرزاده در بلوار ورودی دانشگاه ولیعصر رفسنجان با حضور مسئولان رونمایی شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » ورودی دانشگاه ولیعصر رفسنجان مزین به نام شهید بصیرزاده شد + عکس

به گزارش خانه خشتی، به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر که فتح الفتوحی برای ملت ایران و روزی بسیار به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است، شب گذشته طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان رفسنجان از المان شهید مهندس حسن بصیرزاده در بلوار ورودی دانشگاه ولیعصر رفسنجان رونمایی شد.

خانواده شهید بصیرزاده میهمان این محفل دانشگاه ولیعصر برای این شهید بزرگوار بودند.

به گفته مصطفی دهقان رجبی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان با مصوبه شورای فرهنگ ایثار و شهادت با همکاری دانشگاه ولیعصر بلوار  ورودی این دانشگاه به نام شهید مهندس مهندس شهید حسن بصیرزاده نامگذاری شده است.

شهید بصیرزاده اولین شهید دانشجوی شهرستان رفسنجان، دانشجوی متالوژی دانشگاه شریف، است که در آبان ۱۳۵۵توسط ساواک دستگیر شد و به شهادت رسید.

رنجبر عسکری رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان در این آیین به ارزش گذاری ویژه دانشگاه برای مقام شامخ شهدا اشاره کرد و گفت: تمام آمفی تئاترهای دانشگاه به نام شهدایی نامگذاری شده است که فرزندانشان در دانشگاه مشغول به تحصیل بودند.

وی همچنین به پروژه هایی در دست اقدام دانشگاه ولیعصر اشاره کرد و گفت: دانشکده علوم اداره اقتصاد به نام ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی، مرکز نظارت تصویری شهید حاج قاسم که با سرمایه گذاری بالایی راه اندازی شده است و همچنین گلخانه ی دانشگاه در هفته آینده به بهره برداری می رسد.

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان نیز به جانفشانی های رزمندگان در جریان آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و از آن به عنوان اتفاق بزرگ در تاریخ انقلاب یاد کرد.

عکس از میلاد اسداللهی

انتهای پیام/

برچسب ها:
دانشگاه ولیعصر شهید حسن بصیرزاده فتح خرمشهر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان