شهردار رفسنجان خبر داد:

پروژه ترافیکی و زیباسازی شهرداری رفسنجان در بلوار شهید مدرس اجرا می شود

  • شناسه خبر: 185190
پروژه ترافیکی و زیباسازی شهرداری رفسنجان در بلوار شهید مدرس اجرا می شود

 شهردار رفسنجان از اجرای پروژه ترافیکی و زیباسازی جدید در بلوار شهید مدرس به منظور تسهیل در عبور و مرور در این محدوده خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » پروژه ترافیکی و زیباسازی شهرداری رفسنجان در بلوار شهید مدرس اجرا می شود

به گزارش خانه خشتی؛ محمد مختاری با اشاره به اینکه طرح بلوار شهید مدرس با هدف بهبود تردد خودروهای عبوری و ایجاد جلوه های بصری تعریف شده است، اظهار کرد: در اجرای این پروژه از نظرات و پیشنهادات صاحبنظران و کارشناسان مربوطه استفاده شده و اقدامات مربوط به آن پس از انجام مطالعات و هماهنگی های لازم توسط کارشناسان حوزه ترافیک، در صحن شورای اسلامی شهر مطرح و سپس در دستور کار شهرداری رفسنجان قرار گرفته است.

شهردار رفسنجان با اشاره به اینکه پروژه فوق یکی از زیباترین و منحصربفردترین پروژه های شهر رفسنجان خواهد بود، افزود: تعریض و بهسازی باند شرقی بلوار و احداث پارکینگ حاشیه ای در مجاورت بوستان شهید مطهری و مجموعه فرهنگی ورزشی آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) از جمله اقدامات پیش بینی شده در این مسیر است.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه تأثیر بسزایی در حرکت روان خودروها و کاهش تخلفات رانندگی خواهد داشت، گفت: پروژه مذکور یکی از مهم ترین و مؤثرترین طرح های حوزه ترافیک معاونت خدمات شهری شهرداری است که به همت معاونت شهرسازی و امور زیربنایی و سازمان عمران عملیاتی می شود.

مختاری پیشاپیش از صبوری ساکنین و اهالی این منطقه تشکر و خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین دلایل زمان بر شدن طرح در فاز اول، جابجایی تأسیسات آب و مخابرات در این مسیر بوده که اقدامات لازم برای تسریع در اجرای آن در حال انجام است و امیدواریم با تلاش همکارانم در شهرداری و مشارکت ادارات مربوطه به زودی شاهد پیشروی پروژه باشیم.

شهردار رفسنجان  هوشمندسازی میدان بسیج را از دیگر برنامه های شهرداری در این محدوده اعلام کرد و افزود: نصب چراغ راهنمای هوشمند در میدان به منظور کاهش معضلات ترافیکی و کنترل تردد خودروها از برنامه های آتی و ضروری شهرداری است که در ادامه طرح بلوار شهید مدرس اجرا می شود.

وی هم چنین از اتصال فضای سبز بوستان شهید مطهری به بلوار شهید مدرس با حذف دیواره های مجموعه فرهنگی ورزشی آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) خبر داد و افزود: این اقدام که در راستای اجرای مقدمات پروژه فوق الذکر صورت گرفته، موجب انتقال حس طراوت و شادابی به فضای شهری شده است.

مختاری بهبود سیمای شهر و ایجاد محیط مفرح برای شهروندان را از جمله برنامه های شهرداری در این دوره عنوان کرد و گفت: افزایش سطح رضایتمندی مردم و همراهی آنان در طول اجرای پروژه ها برای مجموعه مدیریت شهری از اهمیت بالایی برخوردار است که خوشبختانه در مناطق مختلف شهر شاهد آن هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
پروژه ترافیکی و زیباسازی رفسنجان شهرداری محمدمختاری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان