دادستان رفسنجان خبر داد:

نصب دوربین اقدامی موثر در راستای امنیت شهر رفسنجان

  • شناسه خبر: 185120
نصب دوربین اقدامی موثر در راستای امنیت شهر رفسنجان

دادستان رفسنجان گفت: نصب دوربین توسط شهروندان اقدامی موثر در راستای امنیت شهر است،جهت اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرائم وشناسایی مجرمان است که متاسفانه کسبه، تجار وشهروندان رفسنجان به این امر مهم زیاد توجه چندانی ندارند.

خانه » آخرین اخبار » نصب دوربین اقدامی موثر در راستای امنیت شهر رفسنجان

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی به نقل از روابط عمومی دادگستری رفسنجان ایمان شهسواری دادستان شهرستان در خصوص اهمیت دوربین های مداربسته افزود: نصب دوربین توسط شهروندان اقدامی موثر در راستای امنیت شهر می باشد ،جهت اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرائم وشناسایی مجرمان می باشد که متاسفانه کسبه.،تجار وشهروندان رفسنجان به این امر مهم زیاد توجه چندانی ندارند.
همچنین ایشان خاطرنشان کرد: مجرمان معمولا ساختمان هایی که بدون سیستم امنیتی هستند را مورد هدف قرار میدهند. نصب دوربین در ورودی یک ساختمان می تواند تا حد زیادی آن مکان را از دستبرد مجرمان محفوظ دارد وهمچنین با وجود دوربین حتی درصورت وقوع جرم،ویدیوها یا صحنه های ضبط شده می تواند برای دستگیری مجرمان بسیار سودمند باشند.
دادستان شهرستان درادامه افزودند:از شهروندان رفسنجان خواهشمندیم با نصب دوربین های مداربسته ایمنی خانه یا محل کسب وکارو یا انبار خودرا افزایش دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امنیت دادستان دوربین رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان