فرماندار رفسنجان مطرح کرد:

مقدمه اقامه نماز، خدمت خالصانه به مردم است

  • شناسه خبر: 185112
مقدمه اقامه نماز، خدمت خالصانه به مردم است

فرماندار رفسنجان گفت: مقدمه اقامه نماز، خدمت خالصانه به مردم است.

خانه » فرهنگی مذهبی » مقدمه اقامه نماز، خدمت خالصانه به مردم است

به گزارش خانه خشتی؛ مجید فصیحی هرندی صبح امروز در جلسه ستاد اقامه نماز رفسنجان اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای بشر دست یافتن به آرامش روحی و روانی است که این مهم با یاد خدا و نماز میسر می شود.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: بالاترین مرتبه یاد خدا، نماز و اولین فایده نماز آرامش است.

وی با اشاره به اینکه هر فعالیتی برای رسیدن به موفقیت مقدماتی دارد، گفت: نماز هم مقدماتی دارد صرف نظر از مسائل شرعی که در نماز رعایت می شود حق الناس هم باید رعایت شود و این حق الناس صرفا مختص امور مادی نیست بلکه این است که با اخلاص و با کمال سخاوت به مردم ارائه خدمات دهیم و هیچ چیز جز ادای وظیفه برایمان مهم نباشد اگر این کار انجام شود نماز خوبی اقامه کرده ایم.

فصیحی هرندی تصریح کرد: برای انجام کارهایمان باید فکر و ذهنمان خدمت باشد و هر کس در هر مقام و جایی است اگر کارش را به درستی انجام دهد جزو خیران است و اثر مثبت دارد و آن برگرفته از نماز است.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: مقدمه اقامه نماز، خدمت خالصانه به مردم است.

حجت الاسلام سید محمود حسینی هم در این جلسه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم بر اهمیت جایگاه نماز تاکید کرد و گفت: اگر فردی خصلت های اقامه نماز اول وقت، داشتن روحیه تعاون، مواسات و نیکی کردن به پدر و مادر را داشته باشد شایسته دوستی است.

عضو ستاد اقامه نماز رفسنجان افزود: کسی که با اقامه نماز اول وقت، برای خداوند حرمت نگه داشته برای خلق خداوند هم حرمت نگه می دارد.

وی با اشاره بر امیدآورترین آیه قرآن که تاکید بر اقامه نماز اول وقت دارد، بیان کرد: زمانیکه هر مسئولی برای هر کاری پیش قدم شود زیردستان خودش هم تبعیت می کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها:
حجت الاسلام سیدمحمود حسینی رفسنجان ستاد اقامه نماز فرماندار مجید فصیحی هرندی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان