فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد؛

افتتاح ۴۱۴ پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه ثارالله استان کرمان/ سپاه در ارائه خدمات نگاه سیاسی، قومی و مذهبی ندارد

  • شناسه خبر: 184961
افتتاح ۴۱۴ پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه ثارالله استان کرمان/ سپاه در ارائه خدمات نگاه سیاسی، قومی و مذهبی ندارد

حسین معروفی گفت: امروز به مناسبت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی در سراسر استان ۴۱۴ پروژه به مبلغ ۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

خانه » آخرین اخبار » افتتاح ۴۱۴ پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه ثارالله استان کرمان/ سپاه در ارائه خدمات نگاه سیاسی، قومی و مذهبی ندارد
به گزارش خانه خشتی؛  سردار حسین معروفی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه های مختلف در شهرستان فاریاب ضمن سلام و درود به ارواح مطهر شهدا، امام راحل و به ویژه سپهبد شهید سلیمانی و آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب گفت: ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تأسیس بسیج سازندگی است و امروز بیست و یک سال از تشکیل این سازمان می گذرد.فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: سازمان بسیج سازندگی با حرکت ها جهادی منشأ خیر و برکت های زیادی برای مردم در سراسر کشور و استان کرمان در عرصه های کمک های مؤمنانه، خدمات اجتماعی، فرهنگی، اشتغال، آبرسانی و کمک به قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا فعال بوده است.

وی بیان کرد: امروز به مناسبت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی در سراسر استان شاهد افتتاح ۴۱۴ پروژه به مبلغ ۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هستیم و در شهرستان فاریاب نیز ۱۴۹ پروژه به مبلغ ۸ میلیارد و ۱۳۲ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: از مجموع ۴۱۹ پروژه عنوان شده تعداد ۸۲ پروژه احداث، تعمیر و تکمیل مسکن مددجویان با مشارکت کمیته امداد بوده است، تعداد ۳۸ پروژه مربوط به تکمیل و ترمیم مدارس، سه پروژه آبرسانی روستای انجام شده و تعداد ۱۷۲ چشمه سرویس بهداشتی نیز ساخته شده است و همچنین تعدادی خانه عالم، مسجد و آشپزخانه گروه های جهادی در شهرستان فاریاب نیز ساخته شده است.

سردار معروفی با تأکید بر اینکه عمده کارها با حرکت های جهادی و مشارکت مردم محلی صورت گرفته است، عنوان کرد: فعالیت های جهادی که در بسیج سازندگی انجام می شود دارای چند مزیت؛ دقت و سرعت بیشتر، پائین آوردن هزینه، مشارکت جدی مردم است که مشارکت مردم در نگهداری کار، کمک بزرگی به این مسئله می کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه اولویت کار ما در استان، آبرسانی روستایی است، ابراز کرد: در این زمینه،قرارگاه آبرسانی “مرد میدان شهید سلیمانی” را تشکیل داده ایم که اولین حرکت آبرسانی در سطح استان را در سوم خرداد ماه افتتاح خواهیم کرد و ان شاالله این مسئله را به عنوان اصلی ترین موضوع در کل استان در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی بیان کرد: از همه کسانی که در حوزه اشتغال زایی، کمک مؤمنانه، محرومیت زدایی کمک می کنند تشکر و قدردانی می کنیم و امیدواریم مردم سبد انفاق را برای این امر کنار بگذارند؛ چرا که لذتی بالاتر از این نیست که به مردم خدمت کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در سپاه با کمیته امداد امام خمینی(ره) بیشترین کار را انجام می دهیم، خاطر نشان کرد: ما به دستور امام و رهبر معظم انقلای عمل می کنیم و سپاه در ارائه خدمات نگاه سیاسی، قومی و مذهبی ندارد و نگاه ما، نگاه انقلاب اسلامی و نگاه مردم که همان نگاه جاوید سپهبد شهید سلیمانی است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
افتتاح بسیج سازندگی پروژه های شهرستان فاریاب حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان