فرمانده انتظامی رفسنجان مطرح کرد؛

انهدام باند سارقان پسته و طلا در رفسنجان / کاهش ۲۴ درصدی سرقت در یک ماه گذشته

  • شناسه خبر: 184773
انهدام باند سارقان پسته و طلا در رفسنجان / کاهش ۲۴ درصدی سرقت در یک ماه گذشته

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از انهدام باند سارقان پسته و طلا و دستگیری تمام اعضای این باند خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » انهدام باند سارقان پسته و طلا در رفسنجان / کاهش ۲۴ درصدی سرقت در یک ماه گذشته

به گزارش خانه خشتی؛ سرهنگ محمد مهدی کریمی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: ششم اردیبهشت ماه امسال گزارش سرقت به یک دستگاه خودروی نیسان ،مقدار زیادی پسته و طلا از یک منزل مسکونی در شهر رفسنجان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله مأموران در محل حاضر و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سه نفر ناشناس با در دست داشتن قمه و با صورت پوشیده وارد منزل شده و با توسل به زور یک دستگاه خودروی نیسان آبی یک تن پسته و ۱۹ عدد النگوی طلا جمعا به ارزش ۱۰ میلیارد ریال را سرقت کردند و از محل متواری شده‌اند.

این مقام پلیس تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و با انجام اقدامات خاص پلیسی و تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ،سارقان شناسایی و در یک عملیات منسجم هر سه سارق و یکی از رابطان آنان دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابراز کرد: سارقان در بازجویی فنی پلیسی، پس از مواجه با ادله و مستندات لب به اعتراف گشوده و به جرم خود اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل و روانی زندان شدند، گفت: از شهروندان می‌خواهیم ضمن توجه به نکات حوزه پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده افراد مشکوک و یا هرگونه عمل مجرمانه موضوع را سریعاً مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

سرهنگ کریمی عنوان کرد: نگهداری طلا و جواهرات در منزل کار درستی نیست باید از صندوق نگهداری امانات در بانک ها استفاده شود و همچنین مردم باید به این موضوع توجه داشته باشند که نگهداری پسته در منزل بدون امکانات ایمنی، دوربین و نگهبان جایز نیست و استفاده از دوربین های آنلاین و گماشتن نگهبان مطمئن در انبار پسته از ضروریات است.

وی با بیان اینکه دستگیری سارقان در سال جاری ۷۶ نفر بوده است، گفت: در یک ماه گذشته سرقت از مغازه طلافروشی نداشتیم، سرقت از مغازه ۲۹ درصد کاهش، سرقت از منزل ۲۵ درصد، سرقت از اماکن خصوصی یک درصد، سرقت از اماکن دولتی ۳۵ درصد، سرقت اتومبیل ۶۳ درصد، سرقت موتورسیکلت ۴۰ درصد، سرقت احشام ۳۳ درصد کاهش داشته است که در مجموع در یک ماه گذشته ۲۴ درصد کاهش سرقت ها داشتیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انهدام باند سارقان به عنف طلا و پسته رفسنجان سرقت سرهنگ کریمی فرمانده انتظامی رفسنجان محمدمهدی کریمی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان