رئیس کمیته امداد رفسنجان مطرح کرد؛

بیش از ۵۲ میلیون تومان زکات فطریه در رفسنجان جمع آوری شده است

  • شناسه خبر: 184754
بیش از ۵۲ میلیون تومان زکات فطریه در رفسنجان جمع آوری شده است

رئیس کمیته امداد رفسنجان گفت: مبلغ ۵۲ میلیون و۶۷۰ هزار و ۷۲۵  تومان زکات فطریه در سال ۹۹ در شهرستان جمع آوری و بین نیازمندان پرداخت شده است.

خانه » اقتصادی » بیش از ۵۲ میلیون تومان زکات فطریه در رفسنجان جمع آوری شده است

حسین فداکار امروز در گفتگو با خانه خشتی در زمینه ی زکات فطریه سال ۹۹ اظهار کرد: مبلغ زکات فطریه سال گذشته ۵۲ میلیون و ۶۷۰ هزار و ۷۲۵ تومان   بوده است که در زمینه هایی اعم از درمان بیماریهای خاص، جهیزیه، کمک هزینه دانشجویی، مسکن و… صرف شده است.

وی با اشاره به اینکه جمع آوری فطریه ی امسال بستگی به برگزاری نماز عید فطر دارد، افزود: اگر نماز عید در مُصلی برگزار شد هر مقدار مبلغ پرداختی جمع آوری شود بین اداره بهزیستی و کمیته امداد تقسیم می شود، بسیاری از خیران که توان مالی دارند پسته در اختیار کمیته امداد قرار می دهند و ما آنها را بصورت نقدی در اختیار نیازمندان قرار می دهیم.

فداکار بیان کرد: دو نوع کمک به خانواده های تحت پوشش ارائه می شود، یک نوع کمک رسمی از سوی کمیته امداد و دیگری کمک های خیران که از طریق خود کمیته امداد و مجموعه هایی که زیر نظر آن هستند، انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دامنه های کمکی در شهرستان  گسترده هستند و اکثر کارهای خیران را در قالب  زکات مستحبی پوشش می دهیم، گفت: سال گذشته ۸ هزار پرس غذای گرم توسط خیران اعم از کارخانه ها، شرکت ها و حامیان تحت اکرام و پوشش کمیته امداد بین نیازمندان توزیع شده است.

فداکار عنوان کرد: یک هزار و ۵۰۰ سبد کالا به مبلغ یک میلیارد و ۵۸۶ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال نیز در سال گذشته بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد توزیع شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رئیس کمیته امداد رفسنجان زکات زکات فطریه زکات مستحبی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان