نامه تشکرآمیز تعدادی از سهامداران شرکت تعاونی پسته رفسنجان خطاب به جلالی نماینده مردم این شهرستان

  • شناسه خبر: 184696
نامه تشکرآمیز تعدادی از سهامداران شرکت تعاونی پسته رفسنجان خطاب به جلالی نماینده مردم این شهرستان

جمعی از سهامداران شرکت تعاونی تولید کنندگان پسته رفسنجان نامه ای تشکر آمیز خطاب به نماینده مردم رفسنجان و انار ارسال کردند.

خانه » آخرین اخبار » نامه تشکرآمیز تعدادی از سهامداران شرکت تعاونی پسته رفسنجان خطاب به جلالی نماینده مردم این شهرستان

به گزارش خانه خشتی؛ تعدادی از سهامداران شرکت تعاونی پسته رفسنجان خطاب به حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی نامه تشکرآمیز ارسال کردند متن نامه به شرح ذیل است:
خدای بزرگ را شاکریم که پس از سال‌ها انتظار و مدارا مردی انقلابی و متدین از جنس مردم به نمایندگی شهرمان انتخاب گردید نماینده‌ای که از تبار انقلابیون متدیّن رزمنده جبهه و جنگ شهرمان است.
جناب دکتر جلالی از اولین روزی که شما به نمایندگی مردم ولایتمدار شهرستان انتخاب شدید یاس و ناامیدی تبدیل به امیدی حرکتی آفرین گردید و روحیه امید و تلاش در دل شهروندان دو شهر رفسنجان و انار دمیده شد.
از جمله همه شهروندان، اعضای تعاونی پسته رفسنجان نیز که سالها مورد ظلم و ستم و انحصاری تعداد محدودی از افراد قرار گرفته که به سرمایه و سهم مردم زحمت کشیده و کشاورز رفسنجان به دیده ارث پدری نگاه کرده و به بدترین وجه در این سال‌ها این تعاونی بزرگ را مدیریت نمودند.
جناب دکتر ؛ شما که خود کشاورزاده ای زحمتکش و مدیری دردمند هستید خوب می‌دانید فرآوری پسته از دل کویر با انواع و اقسام تهدیدها از قبیل بی‌آبی، سرمازدگی، انواع آفت ها و غیره کاری طاقت فرساست اما برای اعضای تعاونی همه این مرارت ها وقتی تلخ تر می شود که پس از جمع‌آوری این طلای سبز عده‌ای با رانت و استفاده از ابزارهای قانونی و غیرقانونی چوب حراج به سرمایه مردم که با خون دل به بار آورده اند می زنند.
آقای جلالی ؛ قصه پر غصه تعاونی پسته سری دراز دارد. نمی دانیم از کجا شروع کنیم که خود بر بسیاری از آنان واقفید و بخش کوچکی از آن را دردمندانه با مسئولین شرکت درمیان گذاشتید اما متاسفانه اصحاب ثروت وقدرت به جای پاسخ منطقی ورسیدگی به امور سهامداران شرکت به فرافکنی پرداختند وبازهم ازمسئولیت سنگین خود شانه خالی کرده‌اند.
نماینده دلسوز، چه به حق گفته اید که زالوصفتان ثروتمند که بر هیئت مدیره شرکت پسته چنبره زده و هر آنچه که ازباغ و ویلا و خانه های آنچنانی در کشورهای مختلف و گرین کارتهای عبور مرور دارند درپرتو این شرکت بوده است ، در این سال‌ها با مخفی کاری هیئت مدیره این تعاونی عظیم را غصب نمودند.
ما از این به اصطلاح! اعضاءهیئت مدیره می‌پرسیم اطلاع رسانی توسط روزنامه ای که ۴۰ سال قبل روزنامه رسمی این شرکت بوده است اگر مخفی کاری نیست پس چه نام دارد. آیا شما برای اینکه نمایندگان مورد تایید تان در این سال‌ها راهی مجلس شود نیز همین گونه هزینه و اطلاع رسانی می کردید!!!
آقای دکتر جلالی ؛محض اطلاع جنابعالی عرض میکنیم از مجمع عمومی عادی نوبت اول سال ۹۹ شرکت هیچ گونه اطلاعی اعضا نداشتند و در مرحله دوم که با هر تعداد افراد مجمع تشکیل می شود بدون اطلاع رسانی صحیح و مخفی کاری از میان ده‌ها هزار نفر عضو بزرگترین تعاونی مردمی کشور حدود ۱۸۰ نفر شرکت داشته که از همین تعداد نیز بنا به اذعان ما و خبرنگاران حاضر در صحنه تعدادی هم عضو نبوده اند ،افراد در حال احتضاری انتخاب شده اند شاهد مدعای ما فوت دو نفر از آنان طی چند ماه بعد از به اصطلاح انتخابات هیئت مدیره بوده است .
جناب دکتر ؛ خدا را گواه می گیریم اگر در این چهار دهه پر تنش مدیریتی کارآمد جایگزین مدیریت کدخدا منشانه عده ای سودجو شده بود الان وضعیت پسته رفسنجان در ایران و جهان اینگونه نبود. آقایان در فرافکنی و سیاسی کاری که سالها نان آن را خورده‌اند گفته اند به واسطه تحریم ها نتوانستیم پول افراد را بپردازیم از این آقایان سوال می کنیم تحریم های مورد ادعای شما سال‌هاست حاکم بر نظام اقتصادی ماست شما وقتی که پسته امسال را می‌خریدید با عنایت به تحریم‌ها اقدام به خرید پسته و عقد قرارداد نمودید و پس از آن به تعهدات مالی خود عمل ننموده اید.
از آقایان سوال فرمایید اموال شرکت را که به تاراج داده‌اید و دفاتر شرکت در شهرهای مختلف را به ثمن بخس به نور چشمی ها فروخته اید حمایت از اعضاست؟ کدام شفافیت سازی در این زمینه شده است و کدام دیناری را از محل فروش اموال شرکت به حساب اعضای تعاونی واریز کرده اید. وا اسفا آقایانی که در این سال ها نمدها و کلاه ها را با هم به یغما برده اند دیگران را متهم به دوختن کلاهی از نمد تعاونی می‌کنند.
اگر این تعاونی برای آقایان به منزله نمدی بی مقدار است برای کشاورزان زحمتکش که حاصل دسترنج یکساله خود را به آنها می‌دهند ارزشمند است. از این خارج نشینان خوش نشین و داخل نشینان کاخ نشین عاجزانه درخواست می کنیم این نمد را رها کرده و به اهلش بسپارند تا مردم طعم شیرین مدیریت کارآمد را بچشند.
آقای دکترجلالی ؛
چگونه است آقایان سفرهای آنچنانی و هزینه های هنگفت را براحتی انجام می‌دهند در حالی که بسیاری از اعضای تعاونی سالها در حسرت یک زیارت مشهد و قم می سوزند. و کتاب سکه خندان که روی خندان آن با عکسهای رنگی و پرتره های رنگارنگ به سوی آقایان است و بدبختی و فلاکت آن مختص سهامداران می باشد. از آقایان محترم!!! بپرسید چند نفر از سهامداران توانسته‌اند این آلبوم رنگی خانوادگی را تهیه و در کتابخانه شخصی خود قرار دهند و کدام کتابخانه تحمل این کتاب وزین!!! را دارد.
هر کس می تواند به نوعی با چاپ عکس و زندگینامه و پخش کیک و حلوا برای اموات خود خیرات نماید اما یدک کشیدن نام شرکت تعاونی پسته بر کتابی که حاصل سالها درد و رنج و دستهای پینه بسته کشاورزان است زیبنده تعاونی تولیدکنندگان پسته نیست.
در پایان از جنابعالی ملتمسانه درخواست داریم که با قوت و قدرت بدون ترس از شانتاژ بازی و سیاسی کاری اصحاب قدرت و سیاست با اقدامی عاجل از طریق مراجع قضایی و وزارتی زمینه شفاف سازی حقوق ، مزایا و پاداش مدیر عامل و اعضائ هیئت مدیره وسهم سهامداران از محل فروش اموال و مستغلات شرکت را با گماردن کارشناسان بی طرفی از سوی سازمان بازرسی کل کشور مهیا فرمایید.
والسلام علی من اتبع الهدی
جمعی از سهامداران شرکت تعاونی تولید کنندگان پسته رفسنجان

برچسب ها:
جمعی از سهامداران شرکت تعاونی تولید کنندگان پسته رفسنجان خسین جلالی رفسنجان نامه تشکر آمیز
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان