افتتاح اولین تاکسی بی سیم ویژه بانوان در رفسنجان+ تصاویر

  • شناسه خبر: 184521
افتتاح اولین تاکسی بی سیم ویژه بانوان در رفسنجان+ تصاویر

مراسم افتتاحیه تاکسی بی سیم ویژه بانوان رفسنجان با حضور مختاری شهردار، سلمانی مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهری شهرداری و جمعی از مدیران آژانس های بانوان شهرستان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » افتتاح اولین تاکسی بی سیم ویژه بانوان در رفسنجان+ تصاویر

به گزارش خانه_خشتی؛ مراسم افتتاحیه تاکسی بی سیم ویژه بانوان رفسنجان با حضور مختاری شهردار، سلمانی مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهری شهرداری و جمعی از مدیران آژانس های بانوان شهرستان برگزار شد.

محمدرضا سلمانی مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهری شهرداری رفسنجان در حاشیه این مراسم گفت: تاکسی بی سیم وحدت ویژه آقایان در رفسنجان چندین سال بود که غیر فعال بود و با توجه به اینکه ظرفیت فرکانس در رفسنجان تکمیل بود و سازمان تنظیم مقررات رادیویی به ما مجوز جدید نمی داد با پیگیری و مصوبه شورای سازمان و مساعدت شهردار رفسنجان تاکسی بی سیم آقایان را به بانوان تبدیل کردیم و امروز شاهد افتتاحیه آن هستیم.

وی افزود: با توجه به پراکندگی تاکسی بی سیم در شهر دسترسی برای مردم راحت تر و همچنین هزینه، استهلاک و مسافت کمتری برای رانندگان آژانس دارد و این امکان وجود دارد که آنها با قیمت پایین تری به مسافر خدمات ارائه دهند.

سلمانی با اشاره به اینکه اولین دستگاه تاکسی نو ویژه بانوان تحویل داده شده و چند دستگاه تاکسی دیگر هم در آینده به رانندگان تحویل داده می شود، بیان کرد: در صدد هستیم کلیه ماشین های آژانس شهرستان را به تاکسی تبدیل کنیم.

در پایان این مراسم بردسیری مدیرعامل آژانس بی سیم ویژه بانوان رفسنجان از زحمات شهردار و سلمانی مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهری شهرداری رفسنجان در راه اندازی تاکسی بی سیم تشکر و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
تاکسی بی سیم ویژه بانوان رفسنجان شهرداری رفسنجان محمدضا سلمانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان