رییس دانشگاه پیام نور رفسنجان خبر داد:

آزمایشگاه پترولوژی دانشگاه پیام نور رفسنجان به عنوان عضو قطعی و فعال شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی پذیرفته شد

  • شناسه خبر: 184479
آزمایشگاه پترولوژی دانشگاه پیام نور رفسنجان به عنوان عضو قطعی و فعال شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی پذیرفته شد

رییس دانشگاه پیام نور رفسنجان گفت: آزمایشگاه پترولوژی دانشگاه پیام نور مرکز رفسنجان پس از بررسی اطلاعات و توانمندی‌های این آزمایشگاه و با احراز شرایط لازم به عنوان عضو قطعی و فعال شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی پذیرفته شد.

خانه » آخرین اخبار » آزمایشگاه پترولوژی دانشگاه پیام نور رفسنجان به عنوان عضو قطعی و فعال شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی پذیرفته شد

به گزارش خانه خشتی؛ رییس دانشگاه پیام نور رفسنجان گفت: آزمایشگاه پترولوژی دانشگاه پیام نور مرکز رفسنجان پس از بررسی اطلاعات و توانمندی‌های این آزمایشگاه و با احراز شرایط لازم به عنوان عضو قطعی و فعال شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی پذیرفته شد.

احسان مهرابی یادآور شد: شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ایران با هدف هم‌افزایی توانمندی‌های آزمایشگاهی کشور در حوزه‌های مختلف فناوری‌های پیشرفته و راهبردی، در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فعالیت می کند. دامنه پوشش این شبکه شامل آزمایشگاه‌های خدماتی است وعلاوه ‌بر مراکز آزمایشگاهی زیرمجموعه سازمان‌های دولتی و وزارتخانه‌های مختلف، مراکز آزمایشگاهی بخش خصوصی را نیز در بر می‌گیرد.

وی اهداف فعالیت این شبکه را بهبود کیفی و افزایش کمی خدمات آزمایشگاهی در حوزه‌های فناوری راهبردی، تسهیل در دسترسی پژوهشگران و صنایع کشور به خدمات آزمایشگاهی، جمع آوری اطلاعات جامع در مورد تعداد و نوع تجهیزات آزمایشگاهی و پراکندگی آن در سطح کشور (با هدف نیازسنجی صحیح برای توسعه توان آزمایشگاهی کشور)؛ ارتقای دانش فنی کارشناسان آزمایشگاه‌ها از طریق آموزش و به اشتراک‌گذاری تجارب؛ استانداردسازی فعالیت‌های آزمایشگاهی و ارایه خدمات با نتایج قابل اعتماد و کمک به تکمیل توانمندی‌های آزمایشگاهی مراکز عضو در راستای نیازهای کشور، عنوان کرد.

وی افزود: عملکرد مراکز عضو این شبکه به صورت سالانه بر اساس سه دسته کلی؛ مشتری مداری، کارکرد و همکاری شبکه‌ای، سنجیده و امتیازدهی می‌شود و مراکز آزمایشگاهی بر اساس امتیاز کسب شده در این ارزیابی، رتبه‌بندی خواهند شد و این امتیازدهی و رتبه‌بندی، معیار اصلی برای حمایت از مراکز آزمایشگاهی خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان این حمایت ها را شامل: حمایت از تعمیر و نگهداری، ارتقا، کالیبراسیون و تأمین قطعات برای تجهیزات موجود؛ حمایت از برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی و یا حضور کارشناسان مراکز در این دوره‌ها؛ حمایت از ایجاد و فعالیت کارگروه‌های تخصصی دستگاهی به منظور ایجاد جریان دانش و ارتقای توانمندی کارشناسان؛ حمایت از اخذ اعتبارنامه استاندارد ISO/IEC17025 توسط مراکز عضو شبکه؛ حمایت از پیاده‌سازی نرم‌افزار مدیریت اطلاعات آزمایشگاهی تولید داخل کشورو حمایت از خرید تجهیزات آزمایشگاهی داخلی و خارجی دانست.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
آزمایشگاه پترولوژی دانشگاه پیام نور مرکز احسان مهرابی رفسنجان فعال شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان