مساله پروژه پیامبر اعظم بزودی مرتفع می شود

  • شناسه خبر: 184419
مساله پروژه پیامبر اعظم بزودی مرتفع می شود

رئیس اداره اوقاف رفسنجان گفت: مساله پروژه پیامبر اعظم بزودی مرتفع می شود.

خانه » آخرین اخبار » مساله پروژه پیامبر اعظم بزودی مرتفع می شود

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام محمد یوسفی رئیس اداره اوقاف رفسنجان در پی تجمع جمعی از کسبه رفسنجان در مقابل شهرداری در اعتراض به عدم واگذاری مغازه های پاساژ پیامبر اعظم به صاحبانشان علیرغم گذشت چندین سال از تاریخ واگذاری توسط شرکت سرمایه گذار، صبح امروز در گفتگو با خانه_خشتی در این خصوص، گفت: بخش از موقوفه حاج میرزا حسن در طرح پاساژ پیامبر اعظم واقع شده و قسمتی از آن در اختیار مغازه های درب ورودی این پاساژ است که شامل ۱۲ مغازه است.
وی افزود:  سرمایه گذاران پاساژ پیامبر اعظم در خصوص اینکه مغازه های جلوی ورودی پاساژ باید برداشته شوند به اداره اوقاف مراجعه کرده و در این راستا دو تا سه جلسه با صاحبان مغازه های جلوی پاساژ برگزار نموده و در نهایت منجر شد سه نفر کارشناس ( یک نفر از طرف مغازه داران، یک نفر از طرف اوقاف و نفر سوم کارشناس مرضی الطرفین انتخاب شده است و از طرف کانون کارشناسان) معرفی گردد.

یوسفی گفت: قرار شد این سه کارشناس حق و حقوق مغازه داران اعم از سر قفلی یا کسب پیشه را مشخص نمایند.

وی بیان کرد: کارشناسان جلسات متعددی برگزار نمودند، از محل بازدید و پرونده های استیجاری مغازه دارها نیز مطالعه شده است و بزودی نظر خود را به اوقاف منعکس می کند و اوقاف طبق نظر کارشناسان نظر نهایی را به شرکت سرمایه گذار ارسال خواهد کرد و شرکت موظف به پرداخت حقوق مغازه دارها است.

وی عنوان کرد: اوقاف تاکنون جلساتی باسرمایه گذاران و صاحبان مغازه های داخل پاساژ نیز برگزار و توضیحات لازم را بیان نموده است.

رئیس اداره اوقاف رفسنجان ادامه داد: طبق توافق سرمایه گذار که با سازمان اوقاف دارد بایدحقوق مغازه داران را بپردازد تا اقدام بعدی یعنی تخریب مغازه ها صورت گیرد و حق و حقوق مالک که اوقاف است نیز بر عهده سرمایه گذار است .

وی خاطرنشان کرد: با صدور نظر کارشناسان، در صورت تمکین مغازه داران مساله خاتمه می یابد و در صورت عدم تمکین روند قضایی اجرا خواهد شد و سرمایه گذار همانطور که پیگیر مغازه های درب ورودی است، باید پیگیر مغازه های دوطرف که زمین آن ملکی هستند نیز باشند وجهت تخریب آن اقدام کند ولی تاکنون هیچ اقدامی نشده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اداره اوقاف پروژه پیامبر اعظم رفسنجان شهرداری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمدرضا ملکی مدیر پروژه پیامبر اعظم

    باز هم طبق روال سابق با عدم مسئولیت پذیری که خارج از عرف نهاد مبارکی بنام وقف است از زبان مدیر کل اوقاف استان مواجه هستیم انشالله فردا صبح با دعوت از اصحاب رسانه در محل پروژه مواضع نا بجا و نا حق اداره اوقاف را در محضر همشهریان عزیزم مشخص خواهیم‌ نمود و امیدوارم در این مورد ریئس اداره اوقاف و مسئولین سازمان اوقاف هم حضور داشته باشند تا به کلیه سوالات خبرنگاران برای روشن شدن مطلب حضور پیدا کنند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان