فرماندار رفسنجان خبر داد:

ثبت‌نام ۱۰۶۷ نفر در شوراهای روستاهای شهرستان رفسنجان

  • شناسه خبر: 184417
ثبت‌نام ۱۰۶۷ نفر در شوراهای روستاهای شهرستان رفسنجان

رئیس ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان آمار نهایی داوطلبان ثبت نام شده نهایی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا در شهرستان رفسنجان را ۱۰۶۷ نفر اعلام کرد.

خانه » آخرین اخبار » ثبت‌نام ۱۰۶۷ نفر در شوراهای روستاهای شهرستان رفسنجان

به گزارش #خانه_خشتی به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان #رفسنجان ، مجید فصیحی هرندی با اعلام این مطلب اظهار کرد: از این تعداد ۹۸۰ نفر در بخشداری ها ‌ و به صورت حضوری، ۲۹ نفر از طریق دفاتر پیشخوان دولت، ۲۹ نفر از طریق اپلیکیشن انتخابات بر روی تلفن همراه و ۲۹ نفر نیز از طریق اپلیکیشن دسکتاپ ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا از ۱۶ فروردین ماه آغاز و تا ساعت ۱۸ روز ۲۳ فروردین ادامه داشت که در مجموع ۱۰۶۷ نفر در شهرستان رفسنجان در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا ثبت نام کردند.

فرماندار شهرستان رفسنجان ادامه داد: از تعداد ۱۰۶۷ نفر داوطلب، ۹۷۲ نفر مرد و ۹۵ نفر زن هستند.

فصیحی هرندی با اشاره به تفکیک تعداد ثبت نام کنندگان به تفکیک هر شهر، گفت: در بخش مرکزی۷۳۴ نفر، در بخش نوق ۵۳ نفر، در بخش فردوس ۱۴۸ نفر و در بخش کشکوئیه ۱۳۲ نفر برای انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا ثبت نام کردند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انتخابات داوطلبان شوراهای اسلامی روستا رفسنجان مجید فصیحی هرندی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان