رئیس شورای شهر رفسنجان مطرح کرد؛

تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی بودجه ۹۹ شهرداری رفسنجان

  • شناسه خبر: 184367
تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی بودجه ۹۹ شهرداری رفسنجان

رئیس شورای اسلامی شهررفسنجان گفت: تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه سال جاری نتیجه تعامل وهمراهی شهروندان و شهرداری است.

خانه » آخرین اخبار » تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی بودجه ۹۹ شهرداری رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام والمسلمین علی هاشمیان در جلسه معارفه شهردار رفسنجان در فرمانداری با اشاره به همدلی وهمراهی مردم عزیز و مجموعه شهرداری با شورای اسلامی شهر از تلاش های وافری که این عزیزان فارغ از خیلی بحث ها برای خدمت به شهروندان نمودند و وقت شان را شبانه روز برای خدمت رسانی به مردم گذاشتند قدردانی کرد و اظهار داشت: اگراین همدلی ها درعرصه خدمت رسانی همسو و همراه با شورا نبودکار ما بسیار مشکل می شد.

وی همچنین از اعضای شورای اسلامی شهر که در دوره پنجم علی رغم اختلاف سلیقه که لازمه یک شورای توانمنداست اما همدل و همسو به فکر عمرانی و آبادانی شهر به دور از بحث های سیاسی بودند وبرای خدمت به شهروندان وقت گذاشتند ومسیر شهرداری را ریل گذاری کردند، تشکر نمود.

رئیس کمیسیون انرژی،صنعت، معدن و کشاورزی شورای عالی استان ها ضمن قدردانی از  عظیمی زاده شهردار سابق که خدمات بسیار شایسته و ارزنده ای انجام داد و مدیریت توانمند شهری رادر جلوی چشم مردم به بهترین وجه به نمایش گذاشت، گفت: تمام جلسات شورای اسلامی شهر دوره پنجم را با حضور مهندس عظیمی زاده و در حال حاضر با حضور مهندس مختاری برگزار می کنیم و این دو بزرگوار کاملا همدل و همسو با برنامه ها و طرحهای شورای اسلامی بودند و هستند.

وی  مختاری ،فرزند خدوم و شایسته شهرداری رفسنجان لایق این سمت دانست که همواره در پست های مختلف به شهروندان رفسنجان خدمت نموده است.

رئیس شورای عالی استان کرمان با اشاره به اینکه بودجه ۱۴۰۰ مثل ۳ سال گذشته با برنامه ریزی وبراساس عدالت به همه مناطق شهر تقسیم شده است و حتما بایداین عدالت توسعه در عمل توسط شهرداری انجام شود تا در توسعه شهری گام بزرگتری را برداشته باشیم، افزود: تحقق صددرصدی بودجه سال جاری نتیجه تعامل وهمراهی شهروندان وشهرداری است و از مردم خواست این تعامل وهمراهی را مخصوصا در عرصه انتخابات رها نکنند ولایق ترین هارا به دور از مسائل سیاسی انتخاب کنند.

وی تاکید کرد: مردم عزیز نگران نباشند، شورای پنجم مثل قبل فارغ از مسائل ونگاه سیاسی روند توسعه همه جانبه را ادامه خواهد داد تا این امانت  را به شورای بعدی که مردم انتخاب میکنند بسپارد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
تحقق بودجه رئیس شورای شهر رفسنجان شهرداری شورای شهر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان