شهردار رفسنجان:

۱۵۰ پروژه عمرانی و خدماتی در برنامه سال ۱۴۰۰ شهرداری رفسنجان

  • شناسه خبر: 184290
۱۵۰ پروژه عمرانی و خدماتی در برنامه سال ۱۴۰۰ شهرداری رفسنجان

شهردار رفسنجان گفت : ۱۵۰ پروژه مطالعاتی، عمرانی و خدماتی در بودچه سال ۱۴۰۰ منظور شده است.

خانه » رفسنجان » ۱۵۰ پروژه عمرانی و خدماتی در برنامه سال ۱۴۰۰ شهرداری رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ مراسم معارفه محمد مختاری شهردار رفسنجان صبح امروز با حضور علی شهسواری مدیر کل دفتر امور شهری استانداری کرمان و جمعی از مسئولان شهرستان در محل سالن اجتماعات فرماندار برگزار شد.

علی شهسواری مدیر کل دفتر امور شهری استانداری کرمان در این مراسم گفت: در یک سال و نیم سال گذشته ۱۵ شهرداری جدید به استان اضافه شده است.

وی با بیان اینکه ۸۴  شهرداری و شهردار در استان کرمان کار خدمات رسانی به مردم را انجام می دهند، افزود: براساس بودجه سال ۹۹، ۲۸۵۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری استان کرمان بوده که از اول اسفند ۹۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی و ارزش افزوده  به شهرداری های استان واریز شده است.

شهسواری گفت: اعتماد به مردم با حضور در بین مردم ایجاد می شود و حضور مردم باعث مشارکت آنها در امور شهری می شود.

وی بیان کرد: رفسنجان با بودجه ۳۱۰ میلیارد تومان سومین شهر استان بعد از کرمان و سیرجان از لحاظ بودجه است.

حجت الاسلام عسکری با تبریک اعیاد شعانیه بیان کرد: حضرت ابوالفضل عباس(ع) تنها انسان غیر معصومی است که امام حسین(ع) در مورد ایشان می فرمایند «جانم به قربانت»، هیچکس نتوانسته در مدح و فضیلت حضرت ابوالفضل عباس (ع) سخنی به این رسایی بگوید.

امام جمعه رفسنجان افزود: حضرت ابوالفضل (ع) امام بابصیرتی بود که تا آخرین لحظه دست از فرمان امام و پیشوای خود برنداشت و وفادار ماند؛ امیدواریم این دو ویژگی را در خود تقویت کنیم.
وی با اشاره به آیاتی از قرآن، مسئولیت ها را امانت الهی دانست و گفت: به تعبیر قرآن امانت ها باید به اهلش سپرده شوند و مسئولیت ها سرآمد همه امانت هاست.

حجت الاسلام عسکری با اشاره به اینکه مسئولیت ها منبع درآمد و ارتزاق نیستد و با تاکید به روایتی از حضرت علی (ع)، گفت: دل به مسئولیت ها نبندید، مقام و پست مانند گوشت جویده شده است که دهن به دهن می شود، بهای کار و وقت گذاشتن برای مسئولیت ها، مقام و پست نیست مزایای ثمره کار شما به تعبیر قرآن چیزی جز بهشت نیست.

وی ادامه داد: به تعبیر قرآن هر کس در هر مسئولیتی بار دیگران را به دوش بکشد و به دیگران کمک کند به رستگاری الهی نائل می شود و بهشت بر او ارزانی می شود.

محمد مختاری شهردار رفسنجان هم در این مراسم گفت: ۱۵۰ پروژه مطالعاتی، عمرانی و خدماتی در بودچه سال ۱۴۰۰ منظور شده است.

وی با تاکید بر اینکه ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه سال آینده شهرداری رفسنجان است، افزود: اجرای پروژه های زیرساخت های شهری، خرید لوازم و تجهیزات و ماشین آلات، احداث ۱۸ بوستان و پارک محله و فضای سبز، احداث بیش از ۶ پل، ۲۰ پروژه پیاده رو سازی، ۲۲ پروژه زیرسازی و آسفالت معابر و … در برنامه سال آینده برنامه ریزی شده است.

مختاری گفت: برای بهبود سیستم حمل و نقل شهری ۱۰ دستگاه اتوبوس جدید در سال آینده به ناوگان حمل و نقل اضافه می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان معارفه شهردار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان