در پی انتصاب یار دیرینه پوستین دوز به مدیریت مس:

مسئولان مس بدنبال منافع سیاسی در صنعت نباشند

  • شناسه خبر: 18427
مسئولان مس بدنبال منافع سیاسی در صنعت نباشند

زمانی که حرف از تغییر به زبان می آید ذهن همه ما به این سمت می رود که آیا قرار است بهبودی در رویه ها زخ دهد و یا اینکه مسیری از مسیر انحراف جدا شده و به ریل اصلی خود برگردد! البته عده ای هم اساساً لزومی بر اجرای تغییر نمی دانند و رویه […]

خانه » آخرین اخبار » مسئولان مس بدنبال منافع سیاسی در صنعت نباشند

زمانی که حرف از تغییر به زبان می آید ذهن همه ما به این سمت می رود که آیا قرار است بهبودی در رویه ها زخ دهد و یا اینکه مسیری از مسیر انحراف جدا شده و به ریل اصلی خود برگردد!

البته عده ای هم اساساً لزومی بر اجرای تغییر نمی دانند و رویه حاضر را مناسب و بدور از انحراف می دانند.

به گزارش “خانه خشتی” زمانی که حرف از تغییر در شرکت مس (بخوانید شرکت دِق) پیش می آید مردم رفسنجان با خود می گویند که شاید قرار است شاهد حضور یک مدیر درد کشیده،متخصص، متعهد و بومی باشیم.

آخر در شهر رفسنجان کم جوانان لایق،متخصص،متعهد و کارامد نداریم و این هم خواسته ناحقی نیز نمی باشد.

اما همه چیز آنقدر سریع رخ می دهد و به مانند یک رعد و برق به همگان می گوید به همگان می گوید خوش خیالی نکنید که آقای مدیر (البته شاید آقای مدیر مدیر)  در سرش رویای دیگری را می پروراند!

طبق اخبار رسیده در کادر مدیریتی شرکت مس تغییراتی در حال جریان است که مهمترین آن تودیع مهندس محمدی و معارفه مهندس سعیدی می باشد.

سعیدی پیش از این حضور در شرکتهای بزرگ خودروسازی و شرکتهای مالی و سرمایه گذاری و  معاونت  طرح و برنامه شرکت مس را در کانامه کاری خود دارا می باشد و به گواه سخننان آقای پوستین دوز یار دیرینه ایشان (که خود آقای پوستین دوز یار دیرینه مهندس م) می باشد و مهندس محمدی نیز قائم مقام شرکت مس (به قول بعضی ها یک پست تشریفاتی) شدند و به این ترتیب یکی دیگر از یاران آقای م به جمع مدیران عالی رتبه مس پیوستند.

انسان ناخود آگاه که جابجایی این دسته از مدیران را می بیند یاد ضرب المثل معروفی ایرانی “کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی” می افتد.

اینگونه که پیداست مدیران ملی بر همه مشکلات شرکت های خودروسازی پیروز شده و حال نوبت مس گشته است که به سرنوشت شرکت های خودروسازی دچار شود.

شرکت مس هم داستان جالب خودش را دارد، یک عده آنقدر کار  نمی کنند و در عوض می گیرند و یک عده نیز آنقدر کار می کنند و حتی از استراحت بین کار خود نیز محروم و سر ماه هم آنقدر نمی گیرند که…

از مسئولین کشوری این تقاضا را داریم که به جای اتخاذ تصمیمات سیاسی در حوزه صنعت بیشتر به دنبال تحول و حماسه اقتصادی باشند و بدانند در آستانه انتخابات در صنعت به دنبال حماسه سیاسی (البته بخوانید منافع سیاسی) نباشند. مسئولین بدانند که الآن در سال ۱۳۹۲ و یا به عبارتی ۲۰۱۳ میلادی حضور داریم و مردم از سطح درک بالایی برخوردار می باشند.

اصلاً مگر در این مدت باقیمانده از دولت دهم یک مدیر به کدام برنامه اش می رسد. البته شاید آقای مدیر (و یا مدیر آقای مدیر) بدنبال چهار سال دیگر نیز می باشد.

در پایان باید پرسید آقای مدیر تکلیف پذیرفتگان آزمون مس چه شد.البته آقای مدیر آنقدر در حال تغییراتی ساختاری و آینده نگری های سیاسی هست که حق دارد از این موضوع باخبر نباشد.

امیدواریم مدیران مس روحیه نقد پذیری خود را بالا برده و از ما دلخور نشوند و همچون گذشته پاسخگو باشد

برچسب ها:
انتخابات انتصاب بدنبال پوستين دوز سياسي صنعت مديريت مس مسئولان مشاهی منافع يار ديرينه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    ای بابا قدرت بد جور ادم را از خود بی خود میکند اما زهی خیال باطل ملت ایران ملت هوشیاری هستند و فریب این چننین سیاست بازی ها را نمی خورند به قول معروف سن برس به 50...............
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان