فرمانده انتظامی رفسنجان خبر داد:

کاهش ۱۰۰ درصدی سرقت از طلافروشی و بانک در رفسنجان

  • شناسه خبر: 184228
کاهش ۱۰۰ درصدی سرقت از طلافروشی و بانک در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از کاهش ۱۰۰ درصدی سرقت از طلافروشی و بانک در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » کاهش ۱۰۰ درصدی سرقت از طلافروشی و بانک در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ سرهنگ محمدمهدی کریمی امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طول سال گذشته ۱۰۰ درصد کاهش سرقت از طلافروشی و بانک و کاهش ۹ درصدی سرقت از مغازه و ۱۴ درصدی منازل را داشتیم.

فرمانده انتظامی رفسنجان تصریح کرد: سرقت از اماکن خصوصی ۲۴ درصد و اماکن دولتی ۲۷ درصد افزایش داشته و سرقت اتومبیل ۹ درصد و موتورسیکلت ۱۷ درصد کاهش داشته است و همچنین سرقت احشام ۳۲ درصد افزایش و سایر سرقت ها هم ۴ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ کریمی با تاکید بر همراهی مردم با پلیس عنوان کرد: نتیجه کاهش سرقت ها همکاری مردم  و اطلاع رسانی به موقع بوده است.

وی با اشاره به چهارشنبه سوری خاطرنشان کرد: سال گذشته حادثه تلخی در خصوص چهارشنبه سوری نداشتیم اگر هم بوده جزئی بوده است امسال هم از مردم تقاضا داریم بخصوص در آتش بازی محله به محله رعایت کنند تا حادثه ای تلخی روی ندهد.

سرهنگ کریمی با تاکید بر اعمال محدودیت های ترافیکی در حاشیه شهر، گفت: مردم برای پلیس ارزشمند هستند و از مردم تقاضا داریم رعایت کنند، جوانان جوگیر نشوند و در مسیر خودروها ترقه نیندازند و خانواده ها به فرزندان خود در مورد چهارشنبه سوری آموزش دهند.

وی تاکید کرد: با توجه به فرارسیدن عید نوروز توصیه شده مردم از سفررفتن خودداری کنند و در خانه بمانند.

فرمانده انتظامی رفسنجان به استفاده از ابزار الکترونیکی ودوربین های مدار بسته، بیسیمی و سیستم مها برای حفاظت از اموال منازل تاکید کرد و گفت: مردم محل نگهداری پسته و منازل خود را  به سیستم های الکترونیکی مجهز نمایند و اگر اطلاعاتی در این خصوص ندارند می توانند از معاونت اجتماعی اطلاع کسب کنند.

وی با بیان اینکه نصب جی پی اس و مکان یاب برای خودروها توصیه می شود، افزود: مردم این قضیه را جدی بگیرند و همچنین نگهداری طلا و جواهرات در منازل توصیه نمی شود باید جواهرات خود را به صندوق امانات بانک بسپارند.

سرهنگ کریمی بیان کرد: اکثر کوچه ها به دوربین های مداربسته مجهز هستند ولی توصیه می شود که مردم خودشان خودمراقبتی را در نظر بگیرند و در خصوص تردد افراد مشکوک در سطح شهر یا محل پارک ماشین به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت : طرح ارتقای امنیت اجتماعی امسال هم از ۲۹ اسفند ماه آغاز تا ۱۵ فررودین سال ۱۴۰۰ ادامه دارد.

وی متذکر شد: مادربزرگ هایی که تنها زندگی می کنند از نگهداری طلا در منازل خود خودداری کنند چراکه بیشتر سرقت ها در شب عید به بهانه های گرفتن فشار خون، مامور برق و آب ، تست کرونا و…  اتفاق می افتد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان سرهنگ کریمی فرمانده انتظامی رفسنجان نشست خبری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • امیر محمد

    مطمن هستید اکثر کوچه ها دوربین مداربسته دارند من که تا حالا هیچ کوچه ای را مجهز به دوربین مداربسته در رفسنجان ندیدم
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان