پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

تجهیز سازمان آتش نشانی شهرداری رفسنجان به ایمنی ترین لوازم حفاظت فردی

به گزارش خاته خشتی؛ علی رمضانی نژاد با اشاره به تجهیز پرسنل آتش نشانی به لوازم فردی جدید و ایمنی گفت: سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان با هدف افزایش کارایی نیروی های عملیاتی نسبت به خرید تجهیزات حفاظت فردی با تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا اقدام نموده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری رفسنجان افزود: سرعت، دقت و داشتن تجهیزات و امکانات از ضرورت های موفقیت در آتش نشانی و ایفای وظیفه آتش نشانان در عملیات ها است به همین دلیل تلاش شده است با تامین این تجهیزات نسبت به ارتقا امکانات آتش نشانان و افزایش ایمنی و خدمات دهی در این حوزه اقدام شود.

رمضانی نژادبیان کرد:هرچند تجهیزات آتش‌نشانی گران‌قیمت است ولی وجودشان بسیار حیاتی است وتهیه لوازم و تجهیزات ایمنی یکی ازضروری‌ترین نیازهای این سازمان به شمار می‌رود که خوشبختانه موفق شدیم در طی سال جاری بخش قابل‌ توجهی از تجهیزات موردنیاز سازمان را تهیه و بهره برداری کنیم.

وی گفت:شغل آتش‌نشانی شغلی است که به صورت مستقیم با جان مردم در ارتباط است و با توجه به اهمیت سرعت عمل آتش نشانان در زمان وقوع حوادث، به روز رسانی تجهیزات این حوزه از ضرورت های توسعه شهری است.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل