تجهیز سازمان آتش نشانی شهرداری رفسنجان به ایمنی ترین لوازم حفاظت فردی

  • شناسه خبر: 184220
تجهیز سازمان آتش نشانی شهرداری رفسنجان به ایمنی ترین لوازم حفاظت فردی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری رفسنجان از خرید تجهیزات جدید و ایمنی حفاظت فردی برای آتش نشانان شهرستان رفسنجان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » تجهیز سازمان آتش نشانی شهرداری رفسنجان به ایمنی ترین لوازم حفاظت فردی

به گزارش خاته خشتی؛ علی رمضانی نژاد با اشاره به تجهیز پرسنل آتش نشانی به لوازم فردی جدید و ایمنی گفت: سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان با هدف افزایش کارایی نیروی های عملیاتی نسبت به خرید تجهیزات حفاظت فردی با تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا اقدام نموده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری رفسنجان افزود: سرعت، دقت و داشتن تجهیزات و امکانات از ضرورت های موفقیت در آتش نشانی و ایفای وظیفه آتش نشانان در عملیات ها است به همین دلیل تلاش شده است با تامین این تجهیزات نسبت به ارتقا امکانات آتش نشانان و افزایش ایمنی و خدمات دهی در این حوزه اقدام شود.

رمضانی نژادبیان کرد:هرچند تجهیزات آتش‌نشانی گران‌قیمت است ولی وجودشان بسیار حیاتی است وتهیه لوازم و تجهیزات ایمنی یکی ازضروری‌ترین نیازهای این سازمان به شمار می‌رود که خوشبختانه موفق شدیم در طی سال جاری بخش قابل‌ توجهی از تجهیزات موردنیاز سازمان را تهیه و بهره برداری کنیم.

وی گفت:شغل آتش‌نشانی شغلی است که به صورت مستقیم با جان مردم در ارتباط است و با توجه به اهمیت سرعت عمل آتش نشانان در زمان وقوع حوادث، به روز رسانی تجهیزات این حوزه از ضرورت های توسعه شهری است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تجهیز سازمان آتش نشانی رفسنجان شهرداری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان