با حضور رییس جمهوری از طریق ویدیو کنفرانس ؛

قطعه دوم ابرپروژه انتقال آب خلیج فارس به مس سرچشمه رفسنجان افتتاح شد+ تصاویر

  • شناسه خبر: 184159
قطعه دوم ابرپروژه انتقال آب خلیج فارس به مس سرچشمه رفسنجان افتتاح شد+ تصاویر

قطعه دوم ابرپروژه انتقال آب خلیج فارس به مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به‌دستور رییس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در شهر مس سرچشمه افتتاح شد.

خانه » آخرین اخبار » قطعه دوم ابرپروژه انتقال آب خلیج فارس به مس سرچشمه رفسنجان افتتاح شد+ تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ قطعه دوم ابر پروژه  انتقال آب خلیج فارس به مجتمع مس رفسنجان صبح امروز به دستور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور استاندار کرمان، نماینده مردم ، فرماندار ، مدیرعامل صنایع مس ایران و مسئولان شهرستان و استان در شهر سرچشمه رفسنجان افتتاح و به بهره برداری رسید.

رئیس‌جمهور در ابتدای این مراسم، پس از گزارش‌های ارائه شده از سوی اردشیر سعد محمدی سرپرست معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: فاز دوم خط اول انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان، طرح بزرگی است که اولین فاز آن در آبان ماه افتتاح شد و ادامه دارد و ان شاءالله در سال‌های آینده هم خطوط دیگر آن افتتاح شود.

روحانی عنوان کرد: این طرح یک تحول بسیار بزرگ برای شرق کشور و تحول بزرگی برای تولیدات صنعتی به ویژه در تولید مس به وجود می‌آورد که هم تحول برای کشور و هم برای استان و هم برای مردم رفسنجان است.

وی ادامه داد: در انتقال آب از جنوب به شمال که البته مرحوم رفسنجانی بسیار امید داشت که طرح بزرگتری باشد تا خلیج فارس را به دریای عمان متصل کند، اما به یک شکل دیگری در این دولت اجرایی و عملیاتی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
افتتاح رئیس جمهوری روحانی قطعه دوم انتقال آب خلیج فارس مجتمع مس سرچشمه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان