سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان:

موقعیت های خوبی ایجاد کردیم در نهایت بدشانس بودیم

  • شناسه خبر: 184100
موقعیت های خوبی ایجاد کردیم در نهایت بدشانس بودیم

سرمربی تیم فوبتال مس رفسنجان گفت: مدار بازی و مسیر بازی طبق برنامه ریزی پیش رفت و یک گل خیلی ساده از همان جایی که فکر می کردیم، اشتباه کردیم و گل خوردیم موقعیت های خوبی ایجاد کردیم در نهایت بدشانس بودیم.

خانه » آخرین اخبار » موقعیت های خوبی ایجاد کردیم در نهایت بدشانس بودیم

به گزارش خانه خشتی؛ محمد ربیعی پس از پایان بازی مقابل سپاهان اصفهان و شکست ۲ بر یک تیمش برابر سپاهان در جام حذفی در نشست خبری اظهار کرد: به باشگاه، تیم و کادر فنی این باشگاه تبریک عرض می کنم بازی امروز از جمله بازی هایی بود که خیلی از بینندگان از دیدن آن لذت بردند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: این بازی یک ماراتن فوتبال بود و خسته نباشید و خداقوت به بازیکنان و مجموعه تیم مس رفسنجان به دلیل اینکه توانستند در برابر تیم پر مهره و با کیفیت سپاهان فوتبال درست و با برنامه ای ارائه دهند.

ربیعی گفت: مدار بازی و مسیر بازی طبق برنامه ریزی پیش رفت و یک گل خیلی ساده از همان جایی که فکر می کردیم، اشتباه کردیم و گل خوردیم موقعیت آنچنانی ندادیم و موقعیت های خوبی ایجاد کردیم در نهایت بدشانس بودیم.

وی ادامه داد: کیفیت فنی مس و این بازیکنان خوب و توانمندی که در مسیر متد کاری من فعالیت می‌کنند بر همگان مشخص شد.این فوتبال هست اینجا برای ما تمام شده است سختی زیادی کشیدیم پاداش ۱۲۰ دقیقه مبارزه را نتوانستیم بگیریم و بدشانسی آوردیم امروز روی بد فوتبال به ما رو کرد به دلیل اینکه فکر می کنم حداقل تکلیف این بازی در ضربات پنالتی باید مشخص می شد.

ربیعی بیان کرد: هیچ صحبتی در خصوص داوری نمی کنم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان عنوان کرد: مهدی کیانی بازیکنی است که در مجموعه سپاهان و قبل تر هم در تراکتور توانمندی خود را نشان داده است. تیم ما هم چندین خرید در نیم فصل داشت و چند بازیکن جوان خریداری کردیم و درکنار آن هم یک بازیکن باتجربه که قطعا حضورشان به ادامه روند کاری و تیم کمک خواهد کرد. از عملکرد ایشان در بازی راضی بودم و نشان داد که بازیکن حرفه ای است.

وی در خصوص رفتار ناشایست کعبی بازیکن مس و بی احترامی به داور، بیان کرد: باید بروم فیلم را ببینیم با ایشان صحبت کنم، رفتار ناشایست توسط هر ارگانی در فوتبال قابل توجیه نیست اما نحوه اخراج بازیکن و فشاری که بازیکن ۱۰۸ دقیقه تحمل کرده شاید یک لحظه کنترلش را از دست بدهد، بسیار بازیکن بااخلاقی است در این مدت کوچکترین بی اخلاقی از ایشان ندیدم. به خاطر یک حرکت، سابقه یک نفر را زیر سوال نمی‌برند.

ربیعی گفت: من دروغی ندارم به کسی بگویم بازی را باختیم ولی به تیمم افتخار می کنم کعبی یکی از بهترین بازیکنان از نظر اخلاقی است این رفتارها به او نمی چسبد ولی آن لحظه هر انسانی شاید تعادلش را از دست بدهد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تیم سپاهان جام حذفی محمد ربیعی مس رفسنجان نشست خبری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان