امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

هر زمان مردم و مسئولان هماهنگ بودند و واقعیت ها گفته شده به نتیجه رسیدیم

  • شناسه خبر: 183910
هر زمان مردم و مسئولان هماهنگ بودند و واقعیت ها گفته شده به نتیجه رسیدیم

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر همکاری مردم و مسئولان باشد مشکلات حل می شود، هر زمان مردم و مسئولان هماهنگ بودند و واقعیت ها گفته شده به نتیجه رسیدیم.

خانه » سیاسی » هر زمان مردم و مسئولان هماهنگ بودند و واقعیت ها گفته شده به نتیجه رسیدیم

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی و رعایت احکام الهی با گرامیداشت سالروز تاسیس کمیته امداد در سال ۵۷ اظهار کرد: تاسیس این سازمان در یک ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی یعنی رسیدگی به محرومین در حکومت اسلامی الویت دارد.
وی افزود: مسئول جمع آوری کمک های مردم کمیته امداد امام خمینی(ره است، این کمیته در رفسنجان کارنامه موفقی دارد و در جهت اشتغال زایی، درمان و تحصیل فرزندان خانواده های محروم موفقیت های خوبی و قابل تحسین داشته است.
عسکری گفت: در کنار کمیته امداد، مردم شهرستان رفسنجان بسیار خوب عمل کردند و اقوام و خویشان نیازمند خود را تحت پوشش کمک خود قرار دادند و انجمن های مردم نهاد نیز در شهرستان بوجود امدند که کمک می کنند به همین دلیل آمار خانواده های تحت پوشش کمیته امداد نسبت به سایر شهرستان ها کمتر است.
خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: ارحام در الویت کمک هستند و در صدر ارحام پدر و مادر قرار دارند، در روایات بسیار بر این موضوع تاکید شده است، با صدقه دادن موج های بلا رفع و نعمت ها جاری می شود.
حجت الاسلام عسکری در ادامه با گرامیداشت هفته درختکاری بیان کرد: حفظ منابع طبیعی، مراتع، جنگل، آب و هوا یکی از واجبات است و بسیار ضرورت دارد، انسال از زمین دوبار زاییده می شود خداوند با این بیان می خواهد بین ما و طبیعت یک رابطه خویشاوندی معنا کند باید حرمت خویشاوندان را حفظ کنیم.
وی در ادامه به مساله تولید و توزیع مرغ اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی بالای ۵۰ درصد کل مرغ استان را رفسنجان تولید می کند، آنچه در زمینه تولید مرغ به رفسنجان مربوط می شود در همه زمینه ها به خوبی انجام می شود مشکل از توزیع است .

عسکری بیان کرد: با استانداری تماس گرفتم و با خود استاندار مشکلات را در میان گذاشتم، قرار بود رفع شود و قول دادند انجام دهند.

خطیب جمعه رفسنجان گفت: از مسئولان خواهش دارم که شرایط فعلی را مدیریت و کنترل ها را بیشتر کنند و مردم هم دنبال ذخیره سازی مرغ نباشند، نیاز روزانه را تامین کنید قرار شد سهمیه مرغ شهرستان افزایش یابد.

وی تصریح کرد: مرغ منجمد هم قرار شد از چند روز آینده وارد بازار شود، اگر همکاری مردم و مسئولان باشد مشکلات حل می شود، هر زمان مردم و مسئولان هماهنگ بودند و واقعیت ها گفته شده به نتیجه رسیدیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان