واکنش آیت الله در فردای انتخابات/ اگر اینبارشکست بخورند چه واکنشی خواهد داشت؟

  • شناسه خبر: 18382
واکنش آیت الله در فردای انتخابات/ اگر اینبارشکست بخورند چه واکنشی خواهد داشت؟

روز گذشته آغاز ثبت نام یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در کشور بود. حدود ۷۵ نفر متقاضی ریاست جمهوری ثبت نام کردند. اما این روزها مهمترین دغدغه کاندیداها عبور از خان شورای نگهبان است. از طرفی شورای نگهبان نیز این دوره لباس جدید بر تن قوانین و مقرارت خود کرده است و متفاوت از گذشته عمل […]

خانه » آخرین اخبار » واکنش آیت الله در فردای انتخابات/ اگر اینبارشکست بخورند چه واکنشی خواهد داشت؟

روز گذشته آغاز ثبت نام یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در کشور بود. حدود ۷۵ نفر متقاضی ریاست جمهوری ثبت نام کردند. اما این روزها مهمترین دغدغه کاندیداها عبور از خان شورای نگهبان است. از طرفی شورای نگهبان نیز این دوره لباس جدید بر تن قوانین و مقرارت خود کرده است و متفاوت از گذشته عمل می کند. برخی که پیش بینی نمی شود تائید صلاحیت و برخی دیگر ممکن است ردصلاحیت شوند.

اما این روزها بسیاری از توجهات جلب آمدن یا نیامدن آیت الله هاشمی است. آمدن آیت الله و احساس تکلیف وی ستودنی است اما باید دید آیت الله هاشمی و خاندانش در این دوره از انتخابات اگر شکست بخورند چه واکنشی خواهند داشت؟

روزگذشته محمد خاتمی در جمع برخی فعالان رسانه ای از آمدن آیت الله هاشمی خبر داد. همچنین مهدی هاشمی نیز در نمایشگاه کتاب روز گذشته در جمع خبرنگاران از آمدن پدر در روز پایانی ثبت نام ها گفت.آمدن آیت الله هاشمی را باید به فال نیک گرفت. به دهها دلیل حضور وی مایه مباهات و خیر و برکات است. اما بسیار مفید است که آیت الله قبل از عزم کردن جزم خود به یک سوال ساده پاسخ دهد. اگر آیت الله این دوره از انتخابات شکست بخورد، روز بعد از اعلام نتایج انتخابات چه واکنشی نشان خواهد داد؟

طی چند روز گذشته اغلب کاندیداها به این سوال جواب دادند. یکی گفته به کاندیدای پیروز تبریک می گویم. دیگری گفته به او گل می دهم. آن یکی از مردم تشکر می کند و دیگری نیز گفته خوشحال می شود که تکلیف بر گردن ندارد و آن دیگری از کرنش مقابل قانون گفته است. سوال این است که آیت الله چطور؟

حتماً آیت الله هاشمی به جامعه حق می دهد که چنین سوالی بپرسند . علت نیز خیلی روشن است.

اردیبهشت ۷۶ آیت الله در نماز جمعه تهران هشدار داد که ممکن است برخی در انتخابات آرای مردم را دستکاری کنند. همین حرف یک بمب خبری بود که رسانه های خارجی تا ماه ها روی آن کار می کردند. و البته این حرف همزمان بود با شایعه ای که می گفت بنویسید خاتمی و بخوانید ناطق.

گذشت تا انتخابات دوره نهم. آیت الله هاشمی در دور اول از احمدی نژاد و کروبی جلو افتاد. با این حال طی بیانیه ای دوبار از دخالت های سازمان یافته در انتخابات خبر داد.آیت الله در دور دوم در رقابت با احمدی نژاد مغلوب شد و این بار در بیانیه ای ضمن تاکید مجدد بر دخالت های سازمان یافته نوشت که شکایتم را به شورای نگهبان که نمی خواهند و یا نمی توانند کاری کنند، نمی برم. بلکه شکایت خود را فقط همانند مورد قبل در دادگاه عدل الهی مطرح می‌کنم.

این نیز گذشت تا اینکه در انتخابات سال ۸۸ آن نامه معروف را نوشت و بعد هم همسر محترم ایشان پس از انداختن رای خود توصیه کرد که اگر موسوی رای نیاورد حتماً تقلب شده و مردم باید اعتراض کنند.با این سابقه سوال این است. شورای نگهبان که تغییر نکرده است. مجری هم که دولت احمدی نژاد است و بنابراین چیزی عوض نشده است. زمین بازی همان و داور نیز همان است. اما اگر ایشان شکست خورد فردای انتخابات چه واکنشی نشان می دهد؟ امیدواریم آیت الله سربلند شود.

منبع:الف

برچسب ها:
اگر شکست بخورند چه واکنشی خواهند داشت؟ انتخابات هاشمی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان