موفقیت واحد فناور مرکز رشد دانشگاه ولیعصر رفسنجان در رویداد انتخاب فناوران برتر استان

  • شناسه خبر: 183542
موفقیت واحد فناور مرکز رشد دانشگاه ولیعصر رفسنجان در رویداد انتخاب فناوران برتر استان

واحد فناور زیست فناور گستر روناک، مستقر در مرکز رشد دانشگاه ولیعصر رفسنجان با تولید کودهای زیستی هوشمند، به عنوان تیم دوم در رویداد انتخاب فناوران برتر استان انتخاب شد.

خانه » علم و فن آوری » موفقیت واحد فناور مرکز رشد دانشگاه ولیعصر رفسنجان در رویداد انتخاب فناوران برتر استان

به گزارش خانه خشتی، رویداد Inotex Pitch استان کرمان با همکاری پارک علم و فناوری پردیس، پارک علم و فناوری استان کرمان و فن بازار منطقه ای استان کرمان به میزبانی مرکزنوآوری و شتابدهی تگ روز شنبه ۲۵ بهمن ماه برگزار شد.
به گفته مهدی محمدی مدیر مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه ولیعصر رفسنجان رویداد اینوتکس پیچ یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ است. این رویداد در اردیبهشت ۱۴۰۰ در تهران برگزار می شود.

مرحلۀ نخست این رقابت‌ها بین استارتاپ‌های برتر سراسر کشور از بهمن ماه در ۶ شهر ایران (کرمان، قزوین، تبریز، همدان، بوشهر و تهران) برگزار و دو ایده برتر هر شهر به انتخاب داوران و نمایندگان دبیرخانه اینوتکس و پارک فناوری پردیس برای رقابت نهایی مشخص خواهند شد.
در رویداد استان کرمان، ۳۳ تیم از کل استان ثبت نام نمودند که از بین آنها در مرحله اول ۲۰ تیم در پیش داوری اولیه انتخاب شدند که ۱۶ تیم از آنها با حاضر شدن در رویداد اقدام به ارایه ایده ها و محصولات خود به هیات داوران نمودند.
واحد فناور زیست فناور گستر روناک، مستقر در مرکز رشد دانشگاه ولیعصر رفسنجان با تولید کودهای زیستی هوشمند، به عنوان تیم دوم از استان کرمان برای مرحله نهایی انتخاب شده اند.

تیم های برگزیده تا اردیبهشت ۱۴۰۰ مورد حمایت و آموزش قرار می گیرند و سپس در رویداد نهایی در حضور سرمایه گذاران خارجی و داخلی اقدام به ارائه نهایی محصول کرده و جهت توسعه و راه اندازی کسب و کار استارت آپی خود مورد حمایت های لازم قرار می گیرند.
انتهای پیام/

برچسب ها:
دانشگاه ولیعصر رفسنجان در رویداد انتخاب فناوران برتر استان مرکز رشد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان