سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان:

شگفتی ساز شدن تیم مس را می خواهم /نوید شرایط بهتر تیم را می دهم

  • شناسه خبر: 183523
شگفتی ساز شدن تیم مس را می خواهم /نوید شرایط بهتر تیم را می دهم

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان گفت: این تیم را برای نیم فصل دوم آماده می کنم و شگفتی ساز شدن آنها را می خواهم و نوید این را می دهم هر چقدر جلوتر می رویم  در روند کیفی این تیم شرایط بهتری داشته باشیم.

خانه » آخرین اخبار » شگفتی ساز شدن تیم مس را می خواهم /نوید شرایط بهتر تیم را می دهم

به گزارش خانه خشتی؛ محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش در مقابل ذوب آهن اصفهان، گفت: به تیم ذوب آهن و مجموعه مدیریتی این تیم خسته نباشید می گویم. بازی از نظر من بازی بسیار خوبی بود و قبلا هم این را گفته بودم که تیم ذوب آهن را تیمی باکیفیت می بینیم.

وی افزود: به رتبه و جایگاه تیم ذوب آهن در حال، توجه نخواهیم کرد، موقعیت های متعدد روی دروازه هر دوتیم انجام شد و این روند بازی به سمتی پیش رفت که در نیمه اول با توجه به برتری محسوسی هم که داشتیم به گل رسیدیم در نیمه دوم حدس مسئله را می زدیم یک لحظه غفلت در پشت دفاع صورت گرفت که منجر به پنالتی شد و بعد با تغییر پلن ها، تعویض هایی که داشتیم ریتم تهاجمی و عطشی که برای کسب سه امتیاز داشتیم توانستیم پیروز بازی بشویم.

ربیعی با اشاره به اینکه این پیروزی را تقدیم هواداران خواهیم کرد، گفت: خدا قوت و خسته نباشید به تمام شاگردانم و به تک تک آنها افتخار می کنم به دلیل اینکه الان که با شما صحبت می کنم پایان نیم فصل اول مسابقه هاست.

وی ادامه داد: توانستیم مس رفسنجان را از نظر شخصیتی در جایگاه قرار بدهیم که شکل و شمایلی از یک تیم لیگ یک که به لیگ برتر آمده نداشته باشد خوشحال هستم این شخصیت را برای تیم با همت همه بچه ها ایجاد کردیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان تصریح کرد: این تیم را برای نیم فصل دوم و ادامه دار بودن این مسیر آماده می کنم  و شگفتی ساز شدن آنها را می خواهم و نوید این را می دهم هر چقدر جلوتر می رویم در روند کیفی این تیم شرایط بهتری داشته باشیم.

وی بیان کرد: در این وضعیتی که درگیر کرونا هستیم امیدوارم توانسته باشیم شادی را به مردم رفسنجان دیار فاتحان اروند تقدیم کرده باشیم و از صمیم قلب برای هواداران تیم خوشحال هستم که بسیار برای ما ارزش دارند.

ربیعی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه چندین بازیکن هم در اختیار نداشتیم این پیروزی را به همه بچه های تیم تبریک می گویم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در خصوص اعتراض های سرمربی حریف به داوری بازی، گفت: نیمکت ما جزو نیکمت هایی است که زیاد به داوری کار ندارد ولی احساس می کنیم شروع اعتراض ها به داوری از سوی نیمکت حریف بود.

وی بیان کرد: سرمربی حریف جزو معدود مربی هایی است که با بقیه مربی های خارجی بسیار متفاوت است و تمام دقایق بازی در حال اعتراض بود و احترام می گذاریم به ایشان و برای من باشگاه ذوب آهن اصفهان قابل احترام است و این حق طبیعی ماست که به داور و نحوه قضاوت اعتراض داشته باشیم.

ربیعی عنوان کرد: داور بازی، جوان و آینده دار است و برای ایشان در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم ولی برای قضاوت بازی نظری نمی دهم.

وی تاکید کرد: برای بازی در نیم فصل بعدی هر جا که باید برنامه ریزی و تغییری بدهیم انجام خواهیم داد تا شرایط به نحو بهتری تدوین شود.

ربیعی افزود: مسیر نقل و انتقالات تیم را از مسیر رسانه‌ای باشگاه پیگیری کنید و هرگونه گمانه‌زنی غیر از رسانه اصلی باشگاه را جدی نگیرید. ما از فردا تازه روی این موضوع تمرکز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
ذوب آهن اصفهان محمد ربیعی مس رفسنجان نشست خبری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان