نماینده رفسنجان و انار در مجلس در حاشیه بازدید از جاده نوق عنوان کرد:

روند دوبانده سازی جاده نوق باید سرعت گیرد/ پیمانکار به تعهداتش عمل کند

  • شناسه خبر: 183473
روند دوبانده سازی جاده نوق باید سرعت گیرد/ پیمانکار به تعهداتش عمل کند

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: روند دو بانده سازی جاده نوق باید سرعت گیرد و پیمانکار طبق قولی که داده تا آغاز سال جدید جاده را تا روستای کمال آباد تحویل دهد.

خانه » آخرین اخبار » روند دوبانده سازی جاده نوق باید سرعت گیرد/ پیمانکار به تعهداتش عمل کند

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام حسین جلالی صبح امروز در حاشیه بازدید از جاده نوق و روند دوبانده سازی این جاده اظهار داشت: این گونه کارکردن باعث تأسف و نگرانی ما شد، روز اول که با پیمانکار جاده نوق صحبت کردیم پیمانکار قول داد اسفند جاده نوق را تا کمال آباد تحویل دهد، کارکردن با یک دستگاه لودر و یک دستگاه کامیون و با این وضعیت، تکمیل پروژه تا دو سال دیگر هم به روستای کمال آباد نخواهد رسید.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با بیان اینکه با فرماندار رفسنجان، استاندار کرمان و حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان تماس گرفتم که حتما از پیمانکار بخواهند که به کار سرعت ببخشد و جوابگو باشد، افزود: اینکه پیمانکار دستگاه ها را به شهرهای دیگر ببرد تا پروژه دیگری را هم از دست ندهد برای ما قابل قبول نیست، پیمانکار طبق تعهدی که داده و پول دریافت کرده باید این پروژه را تا زمان تعیین شده به اتمام رسانده و تحویل دهد و اگر توان اجرای تعهدات خود را ندارد باید حتما پیمانکار تغییر کند.
وی با بیان اینکه بنا داریم این جاده را در فازهای مختلف به چندین پیمانکار بدهیم که کار سرعت گیرد و بتوانیم یک جاده امن تحویل مردم دهیم، تصریح کرد: بنابراین ضمن اینکه مسئولان شهرستان و استان پیگیری می کنند که پیمانکار به اجرای تعهداتش سرعت بخشد، بنده هم پیگر هستم و این کار را به طور جدی دنبال می کنم.

حجت الاسلام جلالی عنوان کرد: ۵ کیلومتر این جاده که قیرپاشی شده تا چند روز آینده باید آسفالت و به بهره برداری برسد. همچنین در محدوده لطف آباد هم حدود دو کیلومتر زمین پسته در مسیر طرح قرار گرفته که باید زودتر تملک شود و هرچه سریع تر باید این اقدامات انجام شود که باغدار نسبت به کوددهی و آب بدهی باغ ها هزینه نکند.

وی با تأکید بر اینکه جاده نوق پیگیری جدی تری می خواهد، متذکر شد: از مسئولان می خواهم پیگیری بیشتری انجام دهند و از آقای شادمان پیمانکار این طرح بخواهند دستگاه ها را به جاده نوق برگرداند تا به تعهداتش تا پایان سال عمل شود

انتهای پیام/

برچسب ها:
بازدید نماینده مردم رفسنجان پیمانکار جاده نوق حسین جلالی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان