امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

معیشت مردم باید مورد توجه جدی و سریع قرار گیرد

  • شناسه خبر: 183444
معیشت مردم باید مورد توجه جدی و سریع قرار گیرد

امام جمعه رفسنجان گفت: معیشت مردم باید مورد توجه جدی و سریع قرار گیرد، یک کارگر نمی تواند با این تورم زندگی کند، مسئولان قدر این مردم را بدانند.

خانه » سیاسی » معیشت مردم باید مورد توجه جدی و سریع قرار گیرد

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مسئولان به مشکلات مردم رسیدگی کنند و به معیشت آنان به ویژه اقشار کم درآمد توجه جدی، برخی گرانی ها و تورم ها بی دلیل است و باید مدیریت و نظارت جدی تر شود.

وی افزود: مسکن مهر نمی گویم بی اشکال بود اما می توان اشکالات آن را برطرف کرد، این طرح قیمت خانه را پایین آورد ، کارهای موفق باید سرلوحه کار قرار گیرد، منظور از مسئولان تصمیم گیران کلان کشور است.

عسکری خاطر نشان کرد: معیشت مردم باید مورد توجه جدی و سریع قرار گیرد، یک کارگر نمی تواند با این تورم زندگی کند، مسئولان قدر این مردم را بدانند از حضور آنان استفاده کنند و ادای تکلیف نمایند.

وی بیان کرد: حضور مردم در مراسم چهل و دومین بصورت خودرویی و موتوری ستودنی بود و دشمنانان این ملت نتوانستند آن رانادیده بگیرند و اعلام کردند که مردم باز هم به صحنه آمدند.

عسکری گفت: در سخنرانی رهبر در جمع فرماندهان نیروی هوایی سیاست ایران در قضیه برجام با صراحت بیان شد، مسئولانی که در این قضیه وظیفه دارند باید بر اساس این دستور العمل حرکت کنند.

وی تصریح کرد: به دنبال بیان مواضع روشن رهبر فرزانه انقلاب درباره برجام، آمریکاییها به دست و پا افتادند و دنبال واسطه گری با ایران هستند.

خطیب جمعه رفسنجان یادآور شد: ماه رجب اولین ماه از فصل خودسازی است اگر نتوانیم ماه رجب و شعبان را درست کنیم نمی توانیم ماه ضیافت الهی را درک کنیم.

وی با تبریک میلاد با سعادت امام محمد باقر(ع) بیان کرد: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب امام باقر(ع) الگوی کامل تلاش و مبارزه و مجاهد خستگی ناپذیر و پر از مشکلات برای اشاعه دین و کلمه حق و راه انداختن جریان فکری درست در دنیای آن روز بودند؛ این شیوه امام باقر را در زندگی مدنظر داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تورم معیشت نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان