وخدایی که در این نزدیکی است…

  • شناسه خبر: 18341
وخدایی که در این نزدیکی است…

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”،نگاهش که میکنی درد تا مغز استخوانت نفوذ می کند و غم دلت را چنگ می زند. نمی دانی چند ساله است اما چهره پر از چین و چروکش از سالیان دراز عمر پر فراز و نشیب او در گذر زمان حکایت دارد. پشت چهره آفتاب سوخته و چشمان بی فروغش، […]

خانه » آخرین اخبار » وخدایی که در این نزدیکی است…

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”،نگاهش که میکنی درد تا مغز استخوانت نفوذ می کند و غم دلت را چنگ می زند. نمی دانی چند ساله است اما چهره پر از چین و چروکش از سالیان دراز عمر پر فراز و نشیب او در گذر زمان حکایت دارد. پشت چهره آفتاب سوخته و چشمان بی فروغش، زندگی را می بینی که همچنان جریان دارد.

حالش را می پرسی، به بالای سرش نگاه می کند و بعد با چشمانی اشکبار به آنهایی که دور و برش ایستاده اند می نگرد.
«فاطمه گلوی» یکی از صدها بیماری است که در بیمارستان علی بن ابیطالب رفسنجان تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته است. او بارها جهت انجام عمل جراحی قلب به بیمارستانها و شهرهای مجاور مراجعه کرده، اما به سبب بیماریهای متعدد زمینه ای و همچنین سوءتغذیه شدید و شاید عدم تمکن مالی دست رد بر سینه اش خورده، اکنون زیر چتر حمایت مسوولین محترم بیمارستان علی بن ابیطالب قرارگرفته و توسط جراح قلب آقای دکتر چنگیز آزادی تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته است.
آقای دکتر آزادی در مورد وضعیت بالینی و چگونگی عمل این بانوی سالخورده می گوید: این بیمار خانمی است حدودا ۷۵ ساله با وزن ۲۹ کیلوگرم و با مشکلات متعدد ریوی و کلیوی و همچنین سوء تغذیه بسیار شدید که این امر وضعیت بالینی وی را دشوارترکرده بود.
با توجه به وضعیت عروق قلبی و نیاز اورژانسی به عمل جراحی، ایشان تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفته و یکبار دیگر لطف خدا  شامل حال این بیمار نیز گردید و در حال حاضر بحمدا… وضعیت بالینی ایشان بسیاررضایتبخش بوده و در آستانه ترخیص از بیمارستان می باشد.
وی خاطر نشان می کند:این بیمارستان در بخشهای تخصصی و بویژه فوق تخصصی آمادگی و پتانسیل چشمگیری در جهت ارائه خدمات به بیماران داشته و جای بسیارافتخار برای ما و همکارانمان  است که بتوانیم در این زمینه گامهای موثریبرداریم.
آقای دکتر آزادی در پایان می گوید:گام آخر را در این زمینه به دستان همیشه سبز خیّرین رفسنجان می سپارم و از آنها می خواهم که ما را دراین مسیر یاری نمایند./
تنظیم:رضایی

برچسب ها:
بیمارستان علی بن ابیطالب رفسنجان وخدايي كه در اين نزديكي است...
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان