امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

۲۲ بهمن سالروز تحقق وعده های الهی است

  • شناسه خبر: 183328
۲۲ بهمن سالروز تحقق وعده های الهی است

امام جمعه رفسنجان گفت: خداوند در همه صحنه ها ملت ایران را یاری کرد ۲۲ بهمن سالروز تحقق وعده های الهی است.

خانه » سیاسی » ۲۲ بهمن سالروز تحقق وعده های الهی است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری در شهر رفسنجان و بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن با تبریک چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب با اشاره به حضور حماسی مردم در مراسم امروز، اظهار کرد: مردم بصیرانقلابی و همیشه حاضر در صحنه با همه سختی‌ها و مشکلات، مبارزه با دشمنان و مخالفان انقلاب و اسلام را با تمام وجود درک می‌کنند و به‌هنگام به صحنه می‌آیند و انجام تکلیف می‌کنند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: با هیچ زبان و بیانی نمی توان از حضور حماسی شما مردم تشکر و قدردانی کرد، این انتظار را در ذهن خودم نداشتم اینگونه در این شرایط مردم از اقشار مختلف در این مراسم حضور پیدا کنند.

وی بیان کرد: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در واقع فروپاشی حکومت استبداد ستم شاهی و کوتاه کردن دست ابرقدرت هاست، سربلند بیرون آمدن از همه جنگ ها، توطئه ها، جنگ تمام عیار تحمیلی در دوران دفاع مقدس و فتنه ها ومشکلاتی که بر مردم کشور تحمیل کردند از معجزه های الهی و جلوه هایی از تحقق وعده الهی است که خداوند متعال کمک کرد و ملت مسلمان ایران سرافرازانه این جریان ها را پشت سر گذاشت.

عسکری خاطرنشان کرد: غلبه بر فتنه ها و آشوب های داخلی در جای جای کشور و خنثی و کم اثر کردن تحریم ها نشانه قدرت ملت ایران است که خود دشمنان ایران سخن از تحریم های شکننده کردند اما امروز شکست های شکننده را خود دشمنان تجربه می کنند و نتوانستند ملت مسلمان ایران را از پای درآوردند خودشان از پا درآمدند.

وی ابراز داشت: حرکت ها و پیروزی های عظیم علمی و صنعتی که در کشور شاهد هستیم و برگزاری انتخابات به عنوان جلوه های جمیل از مشارکت مردمی و تحقق مردم سالاری دینی است.

امام جمعه رفسنجان افزود: در هیچ شرایطی انتخابات و مراجعه به افکار و آرای مردم در دوران انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال تعطیل نشد همه اینها جلوه هایی از تحقق وعده الهی بود که خداوند می فرمایند: «این وظیفه ماست که مومنان را یاری کنیم».

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: خداوند در همه صحنه ها ملت ایران را یاری کرد ۲۲ بهمن سالروز تحقق وعده های الهی است.

وی ادامه داد: مردم انقلابی ایران در همه صحنه ها حضور داشته باشند و مطمئن باشند وعده های الهی حق است دشمنان هرگز نباید بتوانند و نخواهند توانست بر اصول و ارزش های و آرمان های الهی و انقلابی ما غلبه پیدا کنند همانطور که تا کنون غلبه پیدا نکرده اند.

عسکری گفت: مردم متناسب با شرایط زمان جلوه جمیلی از حضور در صحنه انقلاب به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رژه خودرویی و موتوری رفسنجان یوم الله 22بهمن
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان