افتتاح پروژه های دانشگاه پیام نور رفسنجان در دهمین روز دهه فجر+ تصاویر

  • شناسه خبر: 183215
افتتاح پروژه های دانشگاه پیام نور رفسنجان در دهمین روز دهه فجر+ تصاویر

همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر چندین پروژه در دانشگاه پیام نور رفسنجان با حضور مسئولان افتتاح و بهره برداری شد.

خانه » آخرین اخبار » افتتاح پروژه های دانشگاه پیام نور رفسنجان در دهمین روز دهه فجر+ تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر چندین پروژه در دانشگاه پیام نور رفسنجان با حضور مسئولان افتتاح و بهره برداری شد.

احسان مهرابی رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان در حاشیه افتتاحیه پروژه های این دانشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک پروژه مربوط به بخش تحقیقاتی کشاورزی است که طرح آن در سال گذشته مطرح شد که باغی در دانشگاه احداث شود.

وی افزود: بیش از ۲۵۰ اصله درخت تا کنون در این باغ کاشته شده است که تا ایام درختکاری چند اصله دیگر هم به آن اضافه خواهد شد.

مهرابی با اشاره به اینکه این پروژه را ابتدا با اعتبارات دانشگاه آغاز کردیم، گفت: سال گذشته در زمنیه خاکبرداری، کشت درختان، سیستم آبیاری قطره ای و انتقال آب فعالیت کردیم و امسال هم با حمایت خیر مرحوم مرتضوی جدول گذاری، شن ریزی و رنگ آمیزی و… این پروژه تکمیل شد.

رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان بیان کرد: این پارک ترکیبی از باغ های سنتی و پارک های امروزی است فضایی هم در پشت این پارک احداث شده  که در آنجا فضایی برای گلخانه ها و کشت زعفران و گیاهان دارویی به مساحت سه هزار مترمربع آماده شده است که در آینده کار اجرایی آن انجام می شود.

وی افزود: تا کنون برای این  ۱۲۰ میلیون تومان هزینه شده است عمده اعتبار این پروژه با حمایت خیر مرتضوی انجام شده و بخشی از آن هم از اعتبارات دانشگاه و خیران دیگری هم در این امر دخیل بودند.

مهرابی خاطرنشان کرد: فضایی از قبل بدون استفاده داشتیم با تغییر کاربری آن را به حوزه ورزشی اختصاص دادیم.

وی ادامه داد: با تغییر کاربری و نصب سیستم های گرمایشی و سرمایشی و تجهیزات ورزشی، فضا را به مساحت ۳۰۰ متر مربع و ۶ میز پینگ پنگ به فضایی تخصصی برای ورزش تنیس در نظر گرفتیم ضمن اینکه فضایی دیگر هم در کنار این سالن به ورزش شطرنج اختصاص یافت.

رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان گفت: اعتبار این سه پروژه بالای ۱۸۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان