افتتاح پروژه های شهرداری رفسنجان در دهمین روز دهه فجر + تصاویر

  • شناسه خبر: 183186
افتتاح پروژه های شهرداری رفسنجان در دهمین روز دهه فجر + تصاویر

همزمان با دهمین روز دهه فجر چندین پروژه شهرداری با اعتبار ۵۳۰ میلیارد ریال با حضور مسئولان رفسنجان افتتاح و بهره برداری شد.

خانه » رفسنجان » افتتاح پروژه های شهرداری رفسنجان در دهمین روز دهه فجر + تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ همزمان با دهمین روز دهه فجر چندین پروژه شهرداری با حضور مسئولان رفسنجان افتتاح و بهره برداری شد.

محمد مختاری شهردار رفسنجان در آیین افتتاحیه پروژه های شهرداری گفت: گذر شهید ارجمندی به متراژ ۴هزار متر مربع  با هزینه ۲۵ میلیارد ریال  افتتاح شد و این پروژه از آنجاییکه در محله تجاری قرار داشت بسیار سخت بود که از همکاری کسبه این محله تشکر می کنم.

وی  با اشاره به اینکه کل پروژه هایی که امروز افتتاح و کلنگ زنی می شوند بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار دارند، افزود: ۷۵٠٠ متر مربع پارک محله ای کلنگ زنی می شود و همچنین طرح خیابان دکتر حسابی به متراژ ۴۵٠٠ متر مربع ، خیابان مصطفی خمینی کوچه ۵۵ به متراژ ۲۱٠٠ متر مربع و حاشیه ابتدای بلوار مطهری به متراژ ۹٠٠ متر مربع، پیاده رو سازی معابر سطح شهر به متراژ ۳۵ هزار متر مربع و زیر سازی و آسفالت معابر سطح شهر به متراژ ۴۵٠ هزار مترمربع به بهره برداری رسیدند.

مختاری گفت: تامین روشنایی و رفوژ بلوارهای شهید قنبری، شهید زینلی، امام حسین(ع)، خیابان بسیج و بعثت ساحلی و بهره برداری از مخزن ۲ هزار متر مکعبی جهت ذخیره آب فضای سبز انجام شد.

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان هم در این مراسم گفت: نظام ما به خاطر ماهیت استکبار ستیزی حمایت گستره بین المللی را ندارد  و عرصه حمایت جمهوری اسلامی بر دوش مردم و توکل بر خداوند و آموزه‌های دینی است.

وی بیان کرد: وظیفه شناسی مهم است و باید با کسانی که کار می کنند همکاری داشته باشیم.

فرماندار رفسنجان افزود: اگر بخواهیم مسئولیت خودمان را در قبال نسل های آینده انجام دهیم باید همدل باشیم و برای آبادانی شهر تلاش کنیم .

وی با تاکید بر اینکه باید در راه شهدا قدم گذاشت، عنوان کرد: با انعکاس واقعیت ها و ایجاد امید در مردم باید به دور از حاشیه ها فعالیت کنیم.

عکس از محمدمهدی حسینی

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
افتتاحیه دهه فجر رفسنجان شهرداری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان