شهردار رفسنجان خبر داد؛

۱۰ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری رفسنجان در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود

  • شناسه خبر: 183066
۱۰ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری رفسنجان در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود

شهرداررفسنجان گفت: همزمان با دهیمن روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۱۰ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری رفسنجان با اعتباری بالغ‌ بر ۵۳۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

خانه » آخرین اخبار » ۱۰ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری رفسنجان در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خانه خشتی؛  محمد مختاری با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی در شهررفسنجان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر عنوان کرد: شهرداری رفسنجان علاوه بر وظایف ذاتی خود در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی با هدف توسعه شهر، در حوزه‌های مختلف نیز فعالیت دارد.

شهردار رفسنجان افزود: در این راستا یکی از پروژه‌های شاخص شهرداری رفسنجان در دهه فجر امسال، افتتاح طرح بازآفرینی خیابان شهید ارجمندی به متراژ ۴ هزارمترمربع با اعتباری بالغ بر۲۵ میلیارد ریال آماده افتتاح و بهره برداری است.

مختاری همچنین به تکمیل پارک های محله ای آفتاب و قیام اشاره کرد و گفت: این پروژه ها با متراژ بیش از ۵ هزار مترمربع وبا هزینه ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال نیز آماده بهره برداری است

وی تصریح کرد: از دیگر پروژه های شهرداری رفسنجان در ایام مبارک دهه فجر؛ اجرای عملیات پیاده رو سازی خیابان های ستارخان، کارگر شمالی، ابوذر، بسیج و…..به متراژ ۳۵ هزار مترمربع و همچنین در راستای نهضت آسفالت می توان آسفالت خیابان های شهید نوری، جانبازان، بزرگراه قدس، بلوارهای هجرت، کارگر و ….با متراژ بیش از ۴۵۰ هزار مترمربع و با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اشاره کرد.

مختاری در ادامه گفت : همزمان با افتتاح پروژه های مذکور پروژه مخزن ۲ هزار مترمکعبی ذخیره آب فضای سبز  با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

شهردار رفسنجان همچنین به تکمیل و تامین روشنایی معابر سطح شهر با هزینه بالغ بر ۷۰میلیارد ریال اشاره کرد وگفت: پارک های محله ای  واقع در خیابان دکتر حسابی، خیابان مصطفی خمینی ۵۵ و  حاشیه بلوار شهید مطهری که جمعا به متراژ ۷۵۰۰ مترمربع و با هزینه ای بیش از ۵۰ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اقتتاحیه پروژه های شهرداری در دهه فجر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان