خطیب جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

در مقابل قانون همه یکسان هستند، هر کس خطا کرد باید محاکمه شود

  • شناسه خبر: 183064
در مقابل قانون همه یکسان هستند، هر کس خطا کرد باید محاکمه شود

امام جمعه رفسنجان گفت: در مقابل قانون همه یکسان هستند، هر کس خطا کرد باید محاکمه شود و طبق قانون مجازات شود، انقلاب کردیم برای همین مساله تا عدالت اجتماعی برقرار شود.

خانه » سیاسی » در مقابل قانون همه یکسان هستند، هر کس خطا کرد باید محاکمه شود

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: در مقابل قانون همه یکسان هستند، هر کس خطا کرد باید محاکمه شود و طبق قانون مجازات شود، انقلاب کردیم برای همین مساله تا عدالت اجتماعی برقرار شود.
وی افزود: انقلاب اسلامی ۴۲ سال در برابر اقسام توطئه های سیاسی اقتصادی استقامت کرده و ادامه می دهد و این اقتدار مایه سربلندی ایران عزیز است.
عسکری خاطر نشان کرد: میتینگ دهها میلیونی مردم ایران در ۲۲ بهمن امسال به خاطر حفظ سلامتی تعطیل شد و این اهمیت حفظ سلامت مردم را می رساند لذا باید بیشتر مراقب باشیم، آمد و شد غیر ضروری را ترک کنیم و از سلامت خود و جامعه مراقبت کنیم.
وی بیان کرد: افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم بازگو کنیم، یادمان نرفته که پزشکانی از بنگلادش و هند در کشور داشتیم و امروز به این جایگاه پزشکی دست یافتیم، اینها افتخار نظام است چرا نادیده بگیریم.
خطیب جمعه رفسنجان گفت: در کنار توانمندی ها اشکالات را هم بیان کنیم، گرانی و تورم هست بیکاری جوانان را داریم، با منصفانه حرف زدن بهتر مشکلات حل می شود.
وی بیان کرد: بستر مناسبی برای تحصیل و کارآمدی بانوان پس از انقلاب ایجاد شده است، جایگاه مادری و تربیت فرزند به عنوان مهمترین مسئولیت بانوان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
عدالت قانون نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان