سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان مطرح کرد؛

روز بدشانسی ما و خوش شانسی صنعت نفت بود/ امتیاز کامل این بازی حق ما بود

  • شناسه خبر: 182727
روز بدشانسی ما و خوش شانسی صنعت نفت بود/ امتیاز کامل این بازی حق ما بود

سرمربی مس رفسنجان گفت: امروز روز بدشانسی ما و خوش شانسی صنعت نفت بود چون توانستیم شرایطی را به وجود بیاوریم که تیم نفت را در فشار و منگنه نگه داریم.

خانه » آخرین اخبار » روز بدشانسی ما و خوش شانسی صنعت نفت بود/ امتیاز کامل این بازی حق ما بود

به گزارش خانه خشتی؛ محمد ربیعی در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان با تسلیت درگذشت مهرداد میناوند به جامعه فوتبال، اظهار کرد: باید به پورموسوی، پیروانی و تیم محترم صنعت نفت خسته نباشید بگویم. به تیم خودمان هم خسته نباشید می‌گویم و امروز روز بدشانسی ما و خوش شانسی صنعت نفت بود.

سرمربی تیم مس رفسنجان تصریح مرد: نیمه اول بازی خوبی نبود و دلیلش هم شرایط جوی و باد بود. نیمه اول بازی کنترل شده بود اما در نیمه دوم کاملا بازی یک طرفه‌ای را داشتیم و امروز روز خوب دروازه‌بان صنعت نفت بود چون موقعیت‌های زیادی را از تیم ما گرفت. ده نفره شدن صنعت نفت بیشتر به آن تیم کمک کرد و باعث شد لایه‌های دفاعی‌شان بیشتر شود. توانستیم شرایطی را به وجود بیاوریم که تیم نفت را در فشار و منگنه نگه داریم.

وی با اشاره به اینکه امتیاز کامل این بازی حق ما بود اما به هر حال به تیم حریف تبریک می‌گویم، افزود: خوشحالیم که توانستیم شخصیت خوبی برای مس رفسنجان درست کنیم. امروز برخلاف گذشته از بازیکنان جایگزین انتظار بیشتری داشتم اما طبیعی است چرا که چند بازیکن‌مان با مصدومیت مواجه هستند.

ربیعی بیان کرد: تمام برنامه‌ریزی‌های ما مقابل صنعت نفت به نتیجه نشست جز اینکه در نتیجه‌گیری موفق نبودیم. به هر حال بابت دو امتیازی که در این بازی از دست دادیم، ناراحت هستیم، به نظرم حق ما پیروزی بود، ولی به تیم صنعت نفت هم تبریک می‌گویم. خوشحالیم که توانستیم این شخصیت را برای مس رفسنجان ایجاد کنیم.

ربیعی با اشاره به اینکه در نیم فصل همه تیم‌ها می‌خواهند نقاط ضعف‌شان را ترمیم کنند و ما هم اگر در جایی نیاز داشته باشیم این کار را انجام می‌دهیم، گفت: ما از این فرصت استفاده می‌کنیم اما از روند تیم رضایت دارم. فعلا تمام تمرکزمان روی سه بازی آینده‌مان است و از عملکرد بچه‌ها راضی هستم.

وی ادامه داد: اگر تشخیص دهیم بازیکن جذب خواهیم کرد و باشگاه‌ هم دست ما را باز گذاشته تا برنامه‌مان را پیاده کنیم.

سرمربی تیم مس رفسنجان درباره اعتراض صنعت‌نفتی‌ها درباره مشکل اقامت‌شان، گفت: چون کاملاً در جریان این موضوع هستم می‌گویم که ششمین میزبانی ما مقابل صنعت نفت بود. در این خصوص پاسخ بهتر را تیم‌های گل‌گهر، سپاهان، نفت مسجدسلیمان و ماشین‌سازی خواهند داد که پیش از این در رفسنجان بازی کرده‌اند. آنطور که من اطلاع پیدا کردم این است که هتل هیلان تنها هتل مورد تأیید تیم‌هاست و تیم‌ها علاقه‌مند به حضور در این هتل هستند. تیم ما هم روز قبل از بازی در این هتل حضور پیدا می‌کند. این هتل بروکراسی اداری خاص خودش را دارد.

وی گفت: تیم ذوب‌آهن ۱۵ روز دیگر بازی دارد اما از ده روز قبل برای رزرو این هتل اقدام کرده است. همه می‌توانند قضاوت کنند. من پورموسوی را دوست دارم اما به او اطلاعات غلط دادند.

ربیعی اضافه کرد: مردم رفسنجان و مس ثابت کرده که در بحث رفتار نیک و آداب بازی جوانمردانه و مهمان نوازی کارشان را تمام و کمال انجام داده اند. میزبانی خوب از خود فوتبال برای ما مهم تر است و گواه حرف من تقدیر باشگاه‌های گل‌گهر و تراکتور است. ما در هفته اول هم که میزبان بودیم و مشکلاتی پیش آمد تیم‌مان را به کرمان بردیم، آنهم برای چنین روزی. ما امروز تیم برتر میدان در تمام ابعاد بودیم.

وی بیان کرد: باید مسائل بازی در همان بازی دنبال شود و بهانه‌جویی‌های بیرون زمین با احترام به همکارانم، به یک باشگاهی که ۱۷، ۱۸ سال سابقه دارد خدشه وارد می‌کند. به هر حال اینجا از لحاظ امکاناتی با کلان شهرها فرق می‌کند اما مشکل به سیستم اجرایی تیم حریف برمی‌گردد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
تیم مس رفسنجان رفسنجان صنعت نفت آبادان محمد ربیعی نشست خبری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان