مدیرکل صدا و سیمای کرمان مطرح کرد؛

کند کردن و بستن زبان رسانه، به نفع دشمن و ضرر امنیت کشور است

  • شناسه خبر: 182667
کند کردن و بستن زبان رسانه، به نفع دشمن و ضرر امنیت کشور است

مدیرکل صدا و سیمای کرمان گفت: یک اتفاق کوچک نباید دستاویز حمله به رسانه ای شود که آن رسانه زبان جمهوری اسلامی است و بسته شدن زبان رسانه، به نفع دشمن است.

خانه » سیاسی » کند کردن و بستن زبان رسانه، به نفع دشمن و ضرر امنیت کشور است

به گزارش خانه خشتی؛ احمد علیرمضانی صبح امروز در مراسم بیست و یکمین سالگرد افتتاح رادیو رفسنجان با اشاره به نقش مهم رسانه در جامعه، اظهار کرد: صهیونیست ها که از بخیل ترین افراد در خرج کردن هستند در رسانه و تبلیغات رسانه ای از بخشنده ترین اقوام هستند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان تصریح کرد: در حوزه رسانه بر هر میزان سرمایه گذاری شود کم است چراکه در جنگ نابرابر و پرحجم رسانه ای قرار داریم.

وی افزود: اگر جامعه پوسیده غربی برای عده ای در داخل کشور مدینه فاضله شده است به خاطر رسانه و تبلیغات رسانه ای است.

علیرمضانی با اشاره به اینکه رسانه هایی زیادی در خارج کشور با پول دشمنان در مقابل جبهه مقاومت فعالیت می کنند، گفت: کسی که بخواهد حرف حق را بزند باید رسانه داشته باشد، نگاه ما به رسانه سیاسی شده است در حالیکه رسانه زبان انقلاب و نظام شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان خاطرنشان کرد: کند کردن زبان رسانه به ضرر امنیت ملی کشور است، نباید زبان رسانه را بست.

وی با اشاره به اینکه فعالیت رادیویی یکی از سخت ترین مشاغل و کارمندان آن یکی از مظلوم ترین قشر هستند، گفت: رسانه های ما در مقابل صهیونیست ها که برای جنگ رسانه ای و تبلیغات علیه ما هزینه می کنند در مضیقه هستند همه مسئولان باید کمک کنند.

علیرمضانی ابراز داشت: یک اتفاق کوچک نباید دستاویز حمله به رسانه ای شود که آن رسانه زبان جمهوری اسلامی است و بسته شدن زبان رسانه، به نفع دشمن است.

وی تاکید کرد: امسال به میزان حق الزحمه ای که به کارمندان رادیو پرداخته می شود آنها را بیمه کردیم و این اقدام ۴۰ درصد هزینه ها را افزایش داده است.

علیرمضانی بیان کرد: قول داده شده که با مجلس انقلابی گشایشی در صدا و سیما شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به اینکه رادیو رفسنجان از برکات انقلاب است، گفت: به پاس خدماتی که این شهر برای انقلاب کرده است و اینکه رفسنجان پایگاه و خواستگاه انقلاب در استان بوده است توقع می رود این هدیه و عنایت انقلاب قدردانی شود.

وی افزود: ما از مسئولان شهرستان توقع داریم که هر مسئولی در هر سمتی برای رفع مشکلات رادیو کمک کند.

علیرمضانی بیان کرد: بخش اعظم توفیق رادیو مرهون زحمات کارشناسان این مجموعه در همه حوزه های مختلف است در واقع رادیو منبری ایجاد شده است که در حوزه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی،مشکلات و مطالبه های مردمی برای جامعه مفید است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رادیو رفسنجان روحانی صدا وسیما مدیرکل صدا و سیمای کرمان مراسم سالگرد افتتاح رادیو رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان