پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

بررسی صلاحیت داوطلبین شوراها در رفسنجان توسط هیات اجرایی

بررسی صلاحیت داوطلبین شوراها در رفسنجان توسط هیات اجرایی

به گزارش خبرنگار خانه خشتی،صلاحیتهای داوطلبین شوراهای اسلامی ۵ شهر رفسنجان ، سرچشمه ، کشکوئیه ، بهرمان و صفائیه  توسط هیات اجرایی  شهرستان در حال بر رسی و رسیدگی است و ۱۸ اردیبهشت ماه پس از تعیین صلاحیتها ، این اسامی به هیات نظارت شهرستان ارسال خواهد شد.
فرماندار و رئیس ستاد انتخابات  رفسنجان با اشاره به آغاز بررسی صلاحیتهای داوطلبین ثبتنام شده در شوراها از هشتم  اردیبهشت ماه  گفت : در چارچوب مواد ۲۶ تا ۳۰ قانون انتخابات شوراها هیات های اجرایی و نظارت کار بررسی  و رسیدگی صلاحیتهای اعضاء را بر عهده دارند و پس از طی این مراحل نهایتا اسامی داوطلبین دارای صلاحیت در تاریخ ۱۵ خرداد ماه منتشر و به اطلاع عموم میرسد .
وی افزود : هر کدام از بخشهای نوق ، کشکوئیه ، فردوس ومرکزی اعضاء هیات اجرایی ۱۱ نفره و اعضاء هیات نظارت شهرستان  ۵ نفر و در  بخشهای تابعه ۳ نفر هستند.
آقای پور محمدی همچنین از شروع جلسات توجیهی و آموزشی  اعضای هیاتهای اجرایی بخشهای این شهرستان خبر داد و بیان داشت  : امروز اولین جلسه در محل فرمانداری برگزار و به سوالات و ابهامات  حاضرین توسط جانشین رئیس ستاد انتخابات  ،  کارشناس انتخابات و  مسئول کمیته آموزش پاسخ داده شد .
وی گفت : از اعضاء هیاتهای اجرایی میخواهیم با اهتمام و بیطرفی کامل و مد نظر قرار دادن قوانین و آیین نامه های انتخاباتی به وظایف و مسئولیتهای خود در هرچه باشکوهتر برگزاری این انتخابات عمل نمایند.
تنظیم:رضایی

خروج از نسخه موبایل