بررسی صلاحیت داوطلبین شوراها در رفسنجان توسط هیات اجرایی

  • شناسه خبر: 18263
بررسی صلاحیت داوطلبین شوراها در رفسنجان توسط هیات اجرایی

به گزارش خبرنگار خانه خشتی،صلاحیتهای داوطلبین شوراهای اسلامی ۵ شهر رفسنجان ، سرچشمه ، کشکوئیه ، بهرمان و صفائیه  توسط هیات اجرایی  شهرستان در حال بر رسی و رسیدگی است و ۱۸ اردیبهشت ماه پس از تعیین صلاحیتها ، این اسامی به هیات نظارت شهرستان ارسال خواهد شد. فرماندار و رئیس ستاد انتخابات  رفسنجان با […]

خانه » آخرین اخبار » بررسی صلاحیت داوطلبین شوراها در رفسنجان توسط هیات اجرایی

به گزارش خبرنگار خانه خشتی،صلاحیتهای داوطلبین شوراهای اسلامی ۵ شهر رفسنجان ، سرچشمه ، کشکوئیه ، بهرمان و صفائیه  توسط هیات اجرایی  شهرستان در حال بر رسی و رسیدگی است و ۱۸ اردیبهشت ماه پس از تعیین صلاحیتها ، این اسامی به هیات نظارت شهرستان ارسال خواهد شد.
فرماندار و رئیس ستاد انتخابات  رفسنجان با اشاره به آغاز بررسی صلاحیتهای داوطلبین ثبتنام شده در شوراها از هشتم  اردیبهشت ماه  گفت : در چارچوب مواد ۲۶ تا ۳۰ قانون انتخابات شوراها هیات های اجرایی و نظارت کار بررسی  و رسیدگی صلاحیتهای اعضاء را بر عهده دارند و پس از طی این مراحل نهایتا اسامی داوطلبین دارای صلاحیت در تاریخ ۱۵ خرداد ماه منتشر و به اطلاع عموم میرسد .
وی افزود : هر کدام از بخشهای نوق ، کشکوئیه ، فردوس ومرکزی اعضاء هیات اجرایی ۱۱ نفره و اعضاء هیات نظارت شهرستان  ۵ نفر و در  بخشهای تابعه ۳ نفر هستند.
آقای پور محمدی همچنین از شروع جلسات توجیهی و آموزشی  اعضای هیاتهای اجرایی بخشهای این شهرستان خبر داد و بیان داشت  : امروز اولین جلسه در محل فرمانداری برگزار و به سوالات و ابهامات  حاضرین توسط جانشین رئیس ستاد انتخابات  ،  کارشناس انتخابات و  مسئول کمیته آموزش پاسخ داده شد .
وی گفت : از اعضاء هیاتهای اجرایی میخواهیم با اهتمام و بیطرفی کامل و مد نظر قرار دادن قوانین و آیین نامه های انتخاباتی به وظایف و مسئولیتهای خود در هرچه باشکوهتر برگزاری این انتخابات عمل نمایند.
تنظیم:رضایی

برچسب ها:
بررسی صلاحیت داوطلبین شوراها در رفسنجان توسط هیات اجرایی شورای شهررفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان