معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان مطرح کرد؛

جذب ۲۸ دانشجو با بورسیه تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان

  • شناسه خبر: 182580
جذب ۲۸ دانشجو با بورسیه تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان گفت: در سال گذشته موفق شدیم ۲۸ دانشجو بورسیه (که شهریه ای پرداخت نمی کنند و به جای آن در گلخانه های و طرح های هایتک دانشگاه کار می کنند) جذب کنیم.

خانه » علم و فن آوری » جذب ۲۸ دانشجو با بورسیه تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ حسین محمدبیگی پیش از ظهر امروز در نشست خبری رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به وضعیت کرونا و فشار اقتصادی بر خانواده ها سعی کردیم تسهیلاتی از صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه برای دانشجویان فراهم کنیم.

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان تصریح کرد: وام ضروری و شهریه با بهره های دو درصد با اقساط ۱۰ الی ۱۲ ماه برای دانشجویان پرداخت شده است و از محل وجوه وزارت علوم که سهمیه دانشگاه است وام هایی با بهره ۴ درصد با بازپرداخت ۶۰ ماهه در طول تحصیل به دانشجویان پرداخت کردیم.

وی افزود: تفاهم نامه هایی با بانک های ملی، رسالت و مهر ایران در سطح کل دانشگاه آزاد منعقد شده است که بر اساس آن، وام هایی به دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پرداخت می شود که با پرداخت این وام ها بخشی از مشکلات مالی دانشجویان مرتفع می شود.

بیگی بیان کرد: امید داریم با  به بهره برداری رسیدن طرح های نوآوری و فناوری دانشگاه به درآمد زایی برسیم تا در سال آینده با کاهش ۲۰ درصدی شهریه دانشجویان، فشار اقتصادی دانشگاه را از دوش خانواده ها کاهش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به زیرساخت هایی که در مرکز کشت بافت و گلخانه های هیدروپونیک در این واحد دانشگاهی ایجاد شده است برای اولین بار دانشجو بصورت رایگان مشغول به تحصیل شده است.

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان با اشاره به  طرح «متا» که خلاصه ای از مهارت، تخصص، آموزش و اشتغال است، گفت: با سازمان فنی و حرفه ای در خصوص مهارت آموزیی به دانشجویان تفاهم نامه ای منعقد شد که برای اولین بار این طرح اجرا شد؛ در سال گذشته موفق شدیم ۲۸ دانشجو بورسیه (که شهریه ای پرداخت نمی کنند و به جای آن در گلخانه های و طرح های هایتک دانشگاه کار می کنند) جذب کنیم.

وی افزود: از دانشجویان علاقه مند به این طرح استقبال خواهیم کرد.

برگزاری وبینار با موضوع بصیرت در مکتب حاج قاسم

حسن تاجیک  هم در این نشست اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان از بعد فیزیکی زمین چمن مصنوعی، سلف سرویس، سالن چند منظوره ورزشی، بوفه دانشجویی و … و از لحاظ بعد معنوی یک مسجد برای برگزاری مراسم های معنوی و فرهنگی دارد.

معاون فرهنگی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان بر ضرورت بعد فرهنگی یک مجموعه تاکید داشت و بیان کرد: در وضعیت کرونایی سعی کردیم از طریق سیستم های مجازی برنامه های فرهنگی را اجرا کنیم از جمله مسابقه کتابخوانی، تولید محتوا و وبینار مهارت های زندگی دانشجویی، و آموزش زبان انگلیسی برگزار شد.

تاجیک افزود: ویژه برنامه حماسه تا حماسه و همچنین به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی مسابقه وصیت نامه الهی سیاسی را بصورت مجازی برگزار کردیم که در این مراسم به قید قرعه به پنج نفر جوایزی اهدا شد.

وی برگزاری وبینار با موضوع بصیرت در مکتب حاج قاسم برای بهبود رفتار جوانان از دیگر برنامه های فرهنگی عنوان کرد و گفت: برنامه های مناسبتی فرهنگی دیگری هم در این واحد دانشگاهی برگزار شده است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

برچسب ها:
بورسیه دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان