کاپیتان تیم فوتسال بانوان رهیاب گستر تهران در گفتگو با خانه خشتی؛

تیم  فوتسال بانوان مس رفسنجان تیم یکدست و خوبی است/ فوتسال بانوان در جهان حرف برای گفتن دارند

  • شناسه خبر: 182470
تیم  فوتسال بانوان مس رفسنجان تیم یکدست و خوبی است/ فوتسال بانوان در جهان حرف برای گفتن دارند

کاپیتان تیم فوتسال بانوان رهیاب گستر تهران گفت: ایران تنها کشوری است که لیگ حرفه ای، دسته اول و دسته دوم را دارد حرف برای گفتن دارد و اینجا شرایط بازی کردن خیلی بهتر ازلژیونر بودن در خارج کشور است .

خانه » آخرین اخبار » تیم  فوتسال بانوان مس رفسنجان تیم یکدست و خوبی است/ فوتسال بانوان در جهان حرف برای گفتن دارند

به گزارش خانه خشتی؛ نارمیلا فتحی کاپیتان تیم فوتسال بانوان رهیاب تهران و بازیکن سابق تیم ملی درباره ی سالهایی که در تیم ملی حضور داشت، گفت :روزهای خوبی را داشتیم، در حال حاضر وضعیت رسیدگی خیلی بهتر شده و ان شاالله بچه ها هم موفق تر باشند.

فتحی افزود: اولین تیمی که شروع به فعالیت کردم عقاب تهران، استقلال تهران، سایپا، پیکان، راه‌آهن ، پرسپولیس تهران، نفت تهران بود  و الان هم سه سال در رهیاب تهران بازی میکنم .

کاپیتان تیم رهیاب تهران درباره ی تیم ملی فوتسال بانوان بیان داشت : بازیکنان خیلی خوبی برای تیم ملی آمدند و با سرمربی گری خانم یاری که کارشان را به خوبی انجام میدهند ان شاالله که بتوانند با تمرین هادر بازی های آسیایی قهرمانی را کسب کنند

وی با اشاره به اینکه فوتسال ما در جهان حرف برای گفتن دارد،  گفت:  هیچ کدام از کشورهای  همسایه حتی چین و ژاپن که فوتسال بانوان شان خوب است حرفی برای گفتن ندارند،  ولی ایران تنها کشوری است که لیگ حرفه ای ، لیگ دسته اول ، دسته دوم را دارد و اینجا شرایط بازی کردن خیلی بهتر ازلژیونر بودن در خارج کشور است .

نارمیلا فتحی در  خصوص وضعیت تیم فوتسال مس رفسنجان اظهار داشت: بازیکنان مس همه دوستان ما هستند ما بهشان تبریک گفتیم و لایقش بودند ، تیم مس تیم یک دست و خوبی است و امیدوارم که موفق باشند.

رضازاده سرمربی فوتسال رهیاب تهران گفت : امسال شرایطی که در لیگ پیش آمده است شاید به فوتسال مان خیلی کمک کند چون بازیکنها پخش شدند و تقریبا همه ی تیم ها در دو گروه هستند و فکر میکنم امسال بازی های جذاب تری را شاهد باشیم.

وی در ادامه بیان داشت: تیم رفسنجان همیشه برای من ناشناخته است هنگامی که به این تیم نگاه میکنید فکر میکنید شاید بازیکن های اسمی داخلش وجود نداشته باشد ولی چیزی که داخل این تیم برای من قابل تقدیر یک دست بودنشان است و من همیشه برای بچه ها مثال میزنم که تیم مس رفسنجان اگر قرار بود در ابتدای فصل قبل کسی قهرمانی را معرفی کند شاید با توجه به بقیه ی تیم ها مس رفسنجان جز گزینه های چهارم و پنجم بود،
ولی این تیم فوق‌العاده کار کرده است و روند تیم یکسان بود و من فکر میکنم برای یک تیم این از همه چیز مهم تر است.

رضازاده درباره ی میزبانی رفسنجان بیان داشت :من پارسال یک بار به رفسنجان آمدم و خاطره ی خوبی ندارم چون روز بد تیمم بود و با باخت همراه بود ولی شهر خوبی است و از اینکه یک تیمی در چنین جایی داخل شهرستان مسئولینش بها می‌دهند به نظرم خیلی ارزشمند است من امیدوارم این اتفاق برای همه ی شهرستان ها بیفتد و مسئولان رفسنجان کار بزرگی برای بچه های شهرشان انجام میدهند و انگیزه‌ ای برای خانمهایی که اینجا زندگی میکنند.

گفت و گو از فاطمه سادات حسینی

انتهای پیام/

برچسب ها:
تیم مس رفسنجان کاپیتان و سرمربی تیم رهیاب تهران مصاحبه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان