امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

تامین آب شرب و کشاورزی در منطقه رفسنجان اهمیت زیادی دارد

  • شناسه خبر: 182455
تامین آب شرب و کشاورزی در منطقه رفسنجان اهمیت زیادی دارد

امام جمعه رفسنجان گفت: تامین آب شرب و کشاورزی در منطقه رفسنجان دارای اهمیت زیادی است براین اساس امیدواریم سهمیه مناسبی از خط انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان تخصیص یابد.

خانه » رفسنجان » تامین آب شرب و کشاورزی در منطقه رفسنجان اهمیت زیادی دارد

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام والمسلمین اصغر  عسکری در جلسه جمع بندی و بررسی مشکلات رفسنجان که با حضور  علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه به رفسنجان برگزار شد، بر مشکل آب در استان کرمان و رفسنجان تاکید کرد و  گفت: تامین آب شرب و کشاورزی در منطقه رفسنجان دارای اهمیت زیادی است براین اساس امیدواریم سهمیه مناسبی از خط انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان تخصیص یابد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه ۱۵ هزار جوان تحصیلکرده در رفسنجان بیکار هستند، تصریح کرد: با توجه به وجود منطقه ویژه اقتصادی و ظرفیت های اشتغال زایی خصوصا درحوزه منابع معدنی به نظر می رسد نیازمند برنامه ریزی مناسبی برای اشتغال زایی در منطقه هستیم.

وی بر مسئله احداث راه آهن رفسنجان تاکید کرد و افزود: امیدواریم تصمیمات مفیدی برای منطقه رفسنجان گرفته شود.

فرماندار شهرستان انار هم در این جلسه پیشنهاد تامین انتقال آب شرب شهرستان انار از خط انتقال آب خلیج فارس را داد و گفت: با توجه به عبور خط انتقال آب خلیج فارس به شمال استان از شهرستان انار، اگر مصوب شود که آب شرب شهرستان انار را از این خط انتقال تامین کنیم نگرانی مردم کمتر خواهد شد.

تامین اعتبار بیمارستان ولی عصر انار که ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، مشکل آبدهی و کیفیت آب شهرستان انار، نبود سد ذخیره آب و پیگیری و اختصاص ۵۰۰ تن قیر برای شهرداری های انار، تعیین تکلیف ۱۲۰ واحد مسکونی شهرک راه آهن انار برای در اختیار گذاشتن این واحدها به خانوار های تحت پوشش کمیته امداد و خانواده های نیازمند و احداث خط ریلی بیاض تا یزد از جمله مسائلی بود که فرماندار انار خواستار پیگیری آنها شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان سفر یک روزه فرماندار انار نایب رئیس مجلس شورای اسلامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان