سفر بابرکت نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به رفسنجان؛

رونق فرودگاه رفسنجان از ۱۲ بهمن/ ۲۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری های رفسنجان و انار اختصاص می یابد

  • شناسه خبر: 182446
رونق فرودگاه رفسنجان از ۱۲ بهمن/ ۲۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری های رفسنجان و انار اختصاص می یابد

وزرات ارتباطات ظرف مدت یکماه نسبت به پوشش آنتن دهی شهرستان های انار و رفسنجان اقدام خواهد کرد و از ۱۲ بهمن ماه ۹۹ شرکت هواپیمای زاگرس دو پرواز را بر فرودگاه رفسنجان انجام می دهد.

خانه » آخرین اخبار » رونق فرودگاه رفسنجان از ۱۲ بهمن/ ۲۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری های رفسنجان و انار اختصاص می یابد

به گزارش خانه خشتی؛ علی نیکزاد عصر امروز در پایان جلسه جمع بندی سفر یکروزه خود و هیات همراه به رفسنجان در جمع خبرنگاران هدف از سفر یکروزه خود به رفسنجان را رفع مشکلات این شهرستان عنوان کرد و در خصوص مصوبات امروز گفت: وزرات ارتباطات ظرف مدت یکماه نسبت به پوشش آنتن دهی شهرستان های انار و رفسنجان اقدام خواهد کرد و از ۱۲ بهمن ماه ۹۹ شرکت هواپیمای زاگرس دو پرواز را بر فرودگاه رفسنجان انجام می دهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی رفع مشکل ۹ واحدمسکونی در بخش کشکوئیه را از دیگر مصوبات سفر خود عنوان کرد و اضافه کرد: واگذاری ۱۵۰ مترمربع زمین برای خانواده معظم شهدا و دو برابر شدن سهمیه قیر رفسنجان و مطالعه سه روستای گردشگری رفسنجان و اختصاص اعتبار برای این روستاها از منابع داخلی بنیاد مسکن از دیگر مصوبات امروز بود.

وی بیان کرد: ۲۰۰ تن قیر رایگان به همه شهرداری رفسنجان و انار اختصاص می یابد و از ماده ۵۸ قانون مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان کمک شود و هر ارگان شهرداری که دنبال خرید دستگاه و ماشین آلات باشد یک سوم هزینه را شهرداری ، یک سوم استانداری و یک سوم وزارت کشور کمک خواهد کرد.

نیکزاد گفت: برای تکمیل مخزن ۱۵ هزار مترمکعبی ذخیره آب ۲۵ میلیارد تومان هزینه لازم است که ده میلیارد تومان شرکت آب و فاضلاب کشور و پنج میلیارد تومان استانداری کرمان کمک می کند و تصمیم گرفته شد تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

وی بیان کرد: مشکل چاه، منبع آب، روشنایی و نگهبانی ایستگاه قطار احمدآباد دئفه ظرف بیست روز مرتفع می شود و سهمیه قطار مسافربری رفسنجان که  ۶ نفر است  قرار شد ظرف یکماه دو برابر شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایستگاه راه آهن مهریز، احمدآباد، رفسنجان ، باغین و کرمان به طول ۱۳۵ کیلومتر با مشارکت ۷۰ درصدی بخش خصوصی و تقبل ۳۰ درصد آن توسط راه آهن احداث می شود.

وی با بیان اینکه گلزار شهدای کشکوئیه، شریف آباد و حسین آباد توسط استانداری کرمان و با همکاری بنیاد شهیدان کشور بهسازی می شود، گفت: ساماندهی زیرگذرکشکوئیه هم در دستور کار قرار می گیرد.

نیکزاد اعلام کرد: خط کشی و علائم جاده اختصاصی ایستگاه راه آهن احمدآباد توسط اداره کل راهداری استان کرمان ظرف مدت بیست روز و  زیرسازی ۱۰ کیلومتر از محور رفسنجان – زرند با مساعدت مس سرچشمه و استانداری کرمان و ۱۰ کیلومتر آسفالت این محور  از طریق سازمان راهداری تهران انجام می شود.

وی ادامه داد: بودجه ۴ میلیارد تومانی برای محور رفسنجان – نوق اختصاص یافت و همچنین قرار شد مدیرکل راه و شهرسازی برای کمربندی شرقی رفسنجان ظرف یک هفته مطالعات را ارائه دهد تا از ماده ۲۳ قانون این پروژه عملیاتی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان سفر علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان