نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به رفسنجان مطرح کرد؛

بیش از ۹۰ درصد بودجه ۱۴۰۰ در مرکز متمرکز است و بین استان ها توزیع نمی شود

  • شناسه خبر: 182404
بیش از ۹۰ درصد بودجه ۱۴۰۰ در مرکز متمرکز است و بین استان ها توزیع نمی شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۹۰ درصد بودجه از سنوات گذشته حتی در بودجه ۱۴۰۰ در مرکز متمرکز است و از این ۸۴۱ هزار میلیارد تومان بودجه مصوب شده بیش از ۴۵ هزار میلیارد تومان بین استان ها توزیع نمی شود.

خانه » اقتصادی » بیش از ۹۰ درصد بودجه ۱۴۰۰ در مرکز متمرکز است و بین استان ها توزیع نمی شود

به گزارش خانه خشتی، علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و جمعی از نمایندگان مجلس و مقامات وزارتخانه ها امروز از طریق فرودگاه رفسنجان وارد این شهر شدند و مورد استقبال جمعی از مسئولان استانی و شهرستان قرار گرفتند.

این سفر در راستای پیگیری های حجت الاسلام جلالی نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار به منظور بررسی مسائل حوزه راهها از جمله کمربندی شرقی، دوبانده شدن جاده رفسنجان-زرند، راه آهن و آب و فاضلاب صورت می گیرد.

علی نیکزاد صبح امروز در جمع خبرنگاران در فرودگاه رفسنجان اظهار کرد: خدمت مردم بزرگ شهر عزیز رفسنجان عرض سلام دارم، از سوی آقای جلالی نماینده مردم شریف این خطه دعوتی داشتیم و بنده به اتفاق آقای خضریان از کمیسیون اصل و نماینده مردم تهران و برادرم دکتر موسوی رئیس فراکسیون مناطق محروم مجلس خدمت مردم این شهرستان رسیدیم.

وی با بیان اینکه هدف از این سفر این است که بتوانیم گرهی از گره های منطقه را باز کنیم تصریح کرد: اطلاعات ما این است که بیش از ۹۰ درصد بودجه از سنوات گذشته حتی در بودجه ۱۴۰۰ در مرکز متمرکز است و از این ۸۴۱ هزار میلیارد تومان بودجه مصوب شده بیش از ۴۵ هزار میلیارد تومان بین استان ها توزیع نمی شود.

نیکزاد گفت: عزیزانمان از وزارت نیرو شرکت آب و فاضلاب ، بنیاد مرکز و وزارت راه و شهرسازی و سایر مسئولین که در بحث زیر ساختها، آب، طرح های هادی روستایی و سایر مباحث در این سفر همراه ما هستند و با حضور مسئولان شهری و معاون استاندار بعد بازدید صورت جلسه تدوین خواهد شد

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: روال ما این است که هر یک ماه یکبار تصمیماتی که در سفرهایمان را میگیریم را رصد می کنیم و انشالله با همت بالای برادر عزیزمان آقای جلالی امروز بتوانیم گره هایی از این شهرستان را حل کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بودجه1400 مجلس شورای اسلامی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی نماینده مردم رفسنجان و انار نیکزاد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان