شهردار رفسنجان خبر داد؛

تخفیف ۳۰ درصدی عوارض به مناسبت دهه فجر و اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی

  • شناسه خبر: 182350
تخفیف ۳۰ درصدی عوارض به مناسبت دهه فجر و اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی

شهردار رفسنجان گفت: با تصویب اعضای شورای شهر، شهرداری به مناسبت دهه فجر و اولین سالگرد شهید سلیمانی تخفیف ۳۰ درصدی عوارض به شهروندان ارائه می کند.

خانه » آخرین اخبار » تخفیف ۳۰ درصدی عوارض به مناسبت دهه فجر و اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی

به گزارش خانه خشتی؛ محمد مختاری عنوان کرد: در یکصدو هفتادو هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر رفسنجان با پیشنهاد شهرداری مبنی بر طرح تشویقی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، موافقت شد.

شهردار رفسنجان در تشریح این طرح افزود: در طرح تشویقی ارائه شده توسط شهرداری، شهروندانی که عوارض خود را بصورت نقدی و یکجا پرداخت نمایند، می توانند از  اول بهمن ماه لغایت پایان اسفند ماه ۹۹ از این تخفیفات ویژه که شامل ۳۰ درصد در بهمن ماه و۲۰  درصد در اسفندماه است،بهره مند شوند.

وی بیان کرد: کلیه عوارض شهرداری به استثناء عوارضات کمیسیون ماده ۱۰۰، تاسیسات، سهم معوض، خدمات شهری، نوسازی و خدمات و عوارضی که شهرداری از طرف ادارات دیگر عامل وصول آن است، مشمول این تخفیفات خواهند بود.

مختاری با اشاره به عوارض مابه التفاوت تمدید پروانه گفت : تمدید پروانه های ساختمان و تبدیل عدم خلاف ها با هر نوع کاربری که بیش از یک ماه از مدت اعتبار آنان گذشته شده باشد شامل ۷۵ درصد تخفیف خواهند شد.

وی در ادامه افزود: امید است شهروندان از این فرصت استثنایی و تخفیف‌های ویژه ای که  اعلام  شده، نهایت استفاده را ببرند.

شهردار رفسنجان بیان کرد: همکاری و مشارکت شهروندان در پرداخت به‌ موقع عوارض موجب می‌شود تا مدیریت شهری در اجرای برنامه‌های خود گام‌های موثرتری بردارد و خدمات مطلوب تری به همشهریان ارائه نماید.

مختاری خاطرنشان کرد: در این مدت تعیین شده همشهریان گرامی می‌توانند با مراجعه به شهرداری جهت پرداخت عوارض از تخفیفات ۳۰ درصدی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تخفیف عوارض رفسنجان شهرداری محمد مختاری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان