دکتر آذین نماینده مردم رفسنجان و انار:

محور تبلیغات ارزشهای انقلاب اسلامی باشد

  • شناسه خبر: 18231
محور تبلیغات ارزشهای انقلاب اسلامی باشد

نماینده مردم رفسنجان و انار در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی” اظهار داشت: انتخابات مظهر حماسی و مردم سالاری دینی است و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند، مصداق حضور گسترده، باشکوه و با بصیرت در انتخابات آتی است که مظهر قدرت نظام […]

خانه » آخرین اخبار » محور تبلیغات ارزشهای انقلاب اسلامی باشد

نماینده مردم رفسنجان و انار در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی” اظهار داشت: انتخابات مظهر حماسی و مردم سالاری دینی است و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند، مصداق حضور گسترده، باشکوه و با بصیرت در انتخابات آتی است که مظهر قدرت نظام جمهوری اسلامی و به عبارتی آبروی نظام است.

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم مظهر اراده ملی است گفت: عزت و اقتدار ما در صحنه های مختلف داخلی و بین المللی با حضور نمایان می شود و این خود مهر تأییدی از نظام جمهوری اسلامی است که بیعت مردم  با آرمانهای امام را نشان می دهد.

دکتر آذین حضور گسترده مردم در انتخابات را یک افتخار بزرگ برای ملت عنوان کرد و افزود: یکی از ارکان های جمهوری اسلامی و تعیین کننده و پشتیبان این نظام مردم هستند که با حضور در انتخابات می توانند این حقانیت را اثبات کنند.

وی تصریح کرد: اختلاف سلیقه در بین کاندیدا وجود دارد، اما مسئله ای که باید به آن توجه کنند و پایبند به آن باشند این است که از تخریب یکدیگر پرهیز نمایند و تشویش اذهان عمومی نکنند. همچنین مبارزات انتخاباتی را به رقابت دوستانه برای ظهور اخلاقیات در جامعه تبدیل کنند، که این نشان دهنده صلاحیت آنهاست.

نماینده مردم رفسنجان و انار با توجه به بیانات مقام معظم رهبری شاخص های عزت، حکمت، مصلحت، ولایت مداری و توسعه کشور و معتقد به اقتصاد مقاومتی را یادآور شد و گفت: مردم با استناد به این شاخص ها و رعایت اصول اخلاقی رأی دهند.

وی خاطر نشان کرد: محور تبلیغات ارزشهای انقلاب اسلامی باشد و کاندیدا در قلوب مردم نفوذ کنند و توانمندی های خود را مطرح نمایند و به نفع دیگران خود را اثبات نکنند و کسانی که از تهدید برای انتخابات سود می جویند مردم از آنان استقبال نخواهند کرد و در این زمینه باید حرمت افراد حفظ شود و مردم با خیال آسوده اطمینان کنند. همچنین جوانان در تبلیغات غیر متعارف مورد سوء استفاده و بهره برداری غلط نشوند و اصول اخلاقی را رعایت کنند.

برچسب ها:
انتخابات دکتر آذین رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان