رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مطرح کرد؛

کاهش تعداد مبتلایان به کرونا هدف اصلی طرح شهید سلیمانی/ وضعیت بستری های کووید ۱۹ در رفسنجان مطلوب است

  • شناسه خبر: 182309
کاهش تعداد مبتلایان به کرونا هدف اصلی طرح شهید سلیمانی/ وضعیت بستری های کووید ۱۹ در رفسنجان مطلوب است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: هدف اصلی در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی این است که موارد بیماران کرونایی جدید هرچه زود تر شناسایی شود و این افراد در خانه های خود بمانند و با بستگان و سایر افراد در تماس نباشند که انتقال بیماری کم شود.

خانه » رفسنجان » کاهش تعداد مبتلایان به کرونا هدف اصلی طرح شهید سلیمانی/ وضعیت بستری های کووید ۱۹ در رفسنجان مطلوب است

به گزارش خانه خشتی؛ علی اسماعیلی ندیمی بیان کرد:  وضعیت بیماری کووید ۱۹ در بخش بستری وضعیت مطلوبی است و آمار بیماران به کمترین تعداد ممکن رسیده و  این امر با همکاری و هماهنگی همه اقشار جامعه که همچمنان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند، صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به اجرای طرح بزرگ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود:  در طرح  شهید سلیمانی  که مبتنی بر محله محور  است، کارشناسان بهداشتی محله به محله و منزل به منزل سراغ افرادی می روند که علائم بیماری دارند و نیازمند به تست هستند.

وی با اشاره به افزایش ایستگاه ها، مراکز تست و غربالگری کرونا در رفسنجان، گفت:  ایستگاه هایی در شهرستان ایجاد شده که تست ها سریع انجام و به مدت ۲۰ دقیقه پاسخ داده می شود و همچنین کسانی که علائم بیماری کرونا را دارند باید به نزدیک ترین مراکز بیماری و درمانی محله خود مراجعه و یا پزشک متخصص مشورت نمایند.

اسماعیلی ندیمی خاطرنشان کرد: هدف اصلی در طرح شهید قاسم سلیمانی این است که موارد بیماران کرونایی جدید هرچه زود تر شناسایی شود و این افراد در خانه های خود بمانند و با بستگان و سایر افراد در تماس نباشند که انتقال بیماری کم شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اسماعیلی ندیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان رفسنجان کرونا وضعیت کووید 19
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان