قاری بین المللی و مسئول کاروان قرآنی انقلاب خبرداد:

برپایی شش محفل هفتگی در سومین کاروان قرآنی انقلاب درمناطق مختلف کشور

  • شناسه خبر: 182245
برپایی شش محفل هفتگی در سومین کاروان قرآنی انقلاب درمناطق مختلف کشور

 شش محفل هفتگی در سومین کاروان قرآنی انقلاب درمناطق مختلف کشور طی روزهای ۱۸تا  ۲۲ بهمن ماه برپا می شود.

خانه » آخرین اخبار » برپایی شش محفل هفتگی در سومین کاروان قرآنی انقلاب درمناطق مختلف کشور

به گزارش خانه خشتی؛ قاری بین المللی و مسئول کاروان قرآنی با اشاره به پررنگ تر شدن مباحث مربوط به شهادت و مقاومت گفت: شش محفل هفتگی به منظور تبیین گفتمان قرآنی انقلاب در مناطق مختلف کشور برگزار می شود.

احمدابوالقاسمی افزود: پیوند مقاومت و شهادت را در کاروان سوم پررنگترکرده ایم؛ به عبارت دیگر سال گذشته آنچه محور قرار داشت سبک زندگی قرآنی بود، اما امسال پیوند قرآن با مقاومت و شهادت را مد نظر قرار داده ایم.

مسئول کاروان قرآنی انقلاب به جزئیات بیشتری از این محافل اشاره کرد و گفت: اولین محفل پنجشنبه، ۱۸دی ماه به میزبانی نیروی زمینی ارتش در مرکز آموزشی جوادالائمه(ع) ، دومین محفل همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) چهارشنبه مورخ۲۴دیماه در بیت الزهرا(س) کرمان و منزل پدری سردار شهید قاسم سلیمانی برگزارخواهدشد

وی ادامه داد: سومین محفل درروز وفات حضرت ام البنین(س) که روز تکریم مادران و همسران شهدا است، طراحی  شده و در این روز مهمان استان مازندران خواهیم بود.

ابوالقاسمی با اشاره به اینکه در روز دوازدهم بهمن ماه، چهارمین محفل به میزبانی نیروی دریایی ارتش در آب های خلیج همیشه فارس برگزار می شود، گفت: پنجمین محفل انس با قرآن به مناسبت روز زن و ولادت حضرت  زهرا (س) در بیت حضرت امام(ره) در شهر خمین وآخرین محفل انس با قرآن نیز ۱۹بهمن ماه برپا  خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شعار این کاروان در سال سوم همان شعار اولیه است، افزود: امسال به دلیل شرایط خاصی  که بیماری کرونا بر جامعه حاکم کرده است، لازم شد اجتماعات قرآنی سال گذشته را در محافل این کاروان نداشته باشیم و محافل با حضور حداقل جمعیت و گروههای هدف خاص (جامعه قرآنی و فعالان حوزه مقاومت و شهادت) برپا خواهد شد.

مسئول کاروان قرآنی انقلاب در مورد فعالیتهای اجتماعی جانبی در حاشیه این محافل نیز گفت: با توجه به اینکه قرآن، کتاب تمام شئون زندگی است و هر عمل ما موجب رضایت خداوند است و این عمل به فرموده قرآن است، در تمام  موضوعات مرتبط با قرآن اعم از استعدادیابی، الگوسازی برای نوجوانان، معرفی الگوهای تربیتی، تکریم و تجلیل از  خانواده شهدا و ارائه خدمات جهادی به قشرهای مختلف، برنامه ریزیهایی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: خدمات جهادی در حوزه هایی همچون پزشکی، اجتماعی، عمرانی و … اتفاق خواهد افتاد، در بخش آموزشی هم تلاش خواهد شد تا با برگزاری کلاسهای آموزشی شاهد ارتقا سطح تلاوت قاریان و حافظان در مناطق مختلف باشیم.

گفتنی است این کاروان برای اولین بار با شعار «قرآن، کتاب انقلاب» در سال ۱۳۹۷و طبق مصوبه کمیته قرآن و عترت  ستاد گرامیداشت دهه مبارکه فجرراه اندازی شد.

انتهای پیام /

برچسب ها:
شهادت و مقاومت قاری بین المللی و مسئول کاروان قرآنی کاروان قرآنی انقلاب مناطق مختلف کشور
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان