مدیر آموزش و پرورش رفسنجان مطرح کرد؛

لزوم مشارکت مردمی برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت/ خیران مدرسه ساز به آموزش و پرورش کمک کنند

  • شناسه خبر: 182203
لزوم مشارکت مردمی برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت/ خیران مدرسه ساز به آموزش و پرورش کمک کنند

مدیر  آموزش و پرورش رفسنجان گفت: رفسنجان به لحاظ گستردگی جمعیت آموزش و پرورش، به همفکری، هم اندیشی و همچنین کمک خیران نیاز دارد.

خانه » آخرین اخبار » لزوم مشارکت مردمی برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت/ خیران مدرسه ساز به آموزش و پرورش کمک کنند

به گزارش خانه خشتی؛ حسین تقوی  ظهر امروز پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: ۲۴ تا ۳۰ دیماه به نام شورای های آموزش و پرورش نامگذاری شده است.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان با اشاره به تاریخچه تشکیل شورای های آموزش و پرورش، بیان کرد: از سال ۷۲ مصوب شد برای هر استان، شهرستان، بخش و منطقه یک شورای آموزش و پرورش تشکیل شود که هدف این شورای همکاری،همفکری و همیاری است.

وی افزود: با توجه به حجم زیاد و گستردگی کار آموزش و پرورش باید سایر ارگان ها و نهادها با این ارگان همکاری نمایند چراکه اهداف آموزش و پرورش در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی است.

تقوی تاکید کرد: برای رسیدن به این اهداف یک سری امکانات لازم است که به تنهایی از عهده آموزش و پرورش برنمی آید و همکاری سایر افراد و نهادها را می طلبد.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان خاطرنشان کرد: شورای آموزش و پرورش رفسنجان امسال به همت اعضا و  فعالیت هایی که داشتند رتبه اول در استان را کسب کرده است.

تقوی ابراز کرد: وضعیت آموزش و پرورش و میزان فعالیت های رفسنجان و نتایج آن در استان و کشور قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش بزرگترین خانواده و نهاد است، گفت: رفسنجان به غیر از آموزش و پرورش بخش نوق و کشکوئیه، ۵۷ هزار دانش آموز دارد و  قریب به شش هزار معلم هم در مدارش دولتی و غیر دولتی مشغول به تعلیم هستند.

رئیس آموزش و پرورش بیان کرد: رفسنجان به لحاظ گستردگی جمعیت آموزش و پرورش نیاز به همفکری و هم اندیشی و همچنین کمک دارد.

وی با اشاره به اینکه مدارس مختلفی توسط خیران ساخته شده و تعداد مدارس فرسوده، با قدمت بالا و عدم استحکام مدارس در رفسنجان زیاد است، بیان کرد: هر خیری و نهادی که ۳۰ درصد ساخت و ساز یک مدرسه را انجام دهد مابقی آن را  اداره نوسازی استان متقبل خواهد شد از این روز از همه خیران درخواست داریم به کمک آموزش و پرورش بیایند.

تقوی بیان کرد: آموزش و پرورش مانند همه بخش های جامعه با توجه به وضعیت کرونا دچار مشکلات خاصی شده است از جمله اینکه برخی دانش آموزان از داشتن دستگاه گوشی هوشمند برخوردار نیستند در این زمینه با راه اندازی طرح ” نذر هوشمند” در راستای کمک به دانش آموزان بی بضاعت که مکان آن خیریه کوثر است با همکاری خیریه های دیگر باید به کمک این دانش آموزان بشتابیم.

وی افزود: سختی های آموزش در شرایط کرونایی بیشتر شده است، هم حجم کاری معلمان و هم کار و ارتباط والدین در خانه با دانش آموز افزایش یافته است.

تقوی با اشاره به بازگشایی مدارس از اوایل بهمن، گفت: شرایط حضوری آموزش با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و به صورت اختیاری است و هیچ اجباری برای آموزش حضوری نیست.

رئیس آموزش و پرورش رفسنجان بیان کرد: وضعیت کرونایی مرد میدان می خواهد، همه باید در راستای تعلیم دانش آموز همکاری داشته باشند.

وی ادامه داد: از مردم درخواست داریم دانش آموزان یا افرادی که در سن رفتن به مدرسه بنا به دلیلی ترک تحصیل کرده اند و همچنین افراد بی سواد را به ما معرفی کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
حسین تقوی رفسنجان مدیر آموزش و پرورش رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان