سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان مطرح کرد؛

در روزی که شروع خوبی نداشتیم پیروز شدیم/ تیم ماشین سازی در حملات خطرناک است

  • شناسه خبر: 182139
در روزی که شروع خوبی نداشتیم پیروز شدیم/ تیم ماشین سازی در حملات خطرناک است

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان گفت: در روزی که شروع خوبی نداشتیم و تیم حریف بازی جسورانه ای انجام داد، ما پیروز شدیم.

خانه » آخرین اخبار » در روزی که شروع خوبی نداشتیم پیروز شدیم/ تیم ماشین سازی در حملات خطرناک است

به گزارش خانه خشتی؛ محمد ربیعی سرمربی تیم  فوتبال صنعت مس رفسنجان در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش در مقابل ماشین سازی تبریز اظهار کرد: به تیم ماشین خسته نباشید می گویم. به نظر من بازی خوب و جنگنده و دونده ای را انجام دادند. ما در نیمه اول اصلا خوب نبودیم. با توجه به اینکه می دانستیم ماشین خیلی فشرده بازی می کند و موقعیت آنچنانی نمی دهد، با توجه به اینکه این ها را می دانستیم خودمان هم خوب نبودیم و چند اشتباه فردی داشتیم.

وی افزود: در نیمه دوم بهتر شروع کردیم. در جاهایی هم بی محابا حمله کردیم و یک تک به تک خطرناک هم به حریف دادیم. خوشحالم که بچه های جایگزین پلن های دوم و سوم را به خوبی اجرا کردند. این امتیاز برای ما ارزشمند است چون تیم ماشین تیم خوبی بود به آقای اخباری و همکارانش تبریک می گویم.

ربیعی بیان کرد: ماشین تا پایان بازی پرتوان ظاهر شد. در روزی که شروع خوبی نداشتیم و تیم حریف بازی جسورانه ای انجام داد به تیم حریف خسته نباشید می گویم. یک جمع بسیار یک دل را در تیم مان شاهد هستیم این واقع مددیار ماست. بچه ها از لحاظ ذهنی به قدری خوب هستند که بازیکنان جایگزین هم با تمام وجود بازی می کنند. از گلزنی فراز خوشحالم چرا که تحت فشار برای حضور در این تیم بود. امیدوارم برایش اتفاقات بهتری رخ دهد.

وی با بیان اینکه  بازی مقابل تیم هایی مثل ماشین سازی بسیار سخت است، گفت: جایگاه ماشین سازی در انتهای جدول نیست، چون خوب پرس می کند و در حملات خطرناک است. خوشحالم در روزی که خیلی خوب نبودیم هم ۳ امتیاز کامل را گرفتیم.

ربیعی ادامه داد: در ۵ بازی اخیر موفق به کسب ۱۰ امتیاز شده ایم و این همان نویدی است که داده بودم. شبانه روزی کار می کنیم و خوشحالم که فشار کنونی با ثبات تیم پشت سر گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
ماشین سازی تبریز محمد ربیعی مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان