با حمایت خیر رفسنجانی؛

سالن‌ انتظار ندامتگاه رفسنجان به بهره برداری رسید

  • شناسه خبر: 181902
سالن‌ انتظار ندامتگاه رفسنجان به بهره برداری رسید

به مناسبت هفته مقاومت سالن‌ انتظار ندامتگاه رفسنجان‌ با زیربنای یکصد متر مربع و اعتبار بیش از ۳ میلیارد  ریال به بهره برداری رسید.

خانه » آخرین اخبار » سالن‌ انتظار ندامتگاه رفسنجان به بهره برداری رسید

به گزارش خانه خشتی؛ با حضور مدیرکل بهداشت و درمان سازمان زندان ‌های کشور سالن‌ انتظار “شهید سلیمانی ” در ندامتگاه رفسنجان‌ به بهره برداری رسید.

مدیرکل بهداشت و درمان سازمان زندان ‌های کشور‌ در این‌ آئین‌ ضمن‌ گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج‌ قاسم سلیمانی افزود: زندگی این‌ شهید سراسر عبرت‌ آموز و سعادتمندانه‌ بود و زندگی او به مانند رمان‌ و کتاب عشقانه‌ ای است که اگر انتهایش به شهادت حاج‌ قاسم‌ ختم نمی شد حق مطلب به درستی ادا نمی شد.

بهمن‌ ابراهیمی تصریح‌ کرد: زیرا سردار‌ سلیمانی طی سال های عمر خود در کوه و دشت‌ و بیابان در راه اسلام‌ و انقلاب جنگید و همواره در این‌ راه در پی شهادت بود و در همه رفتار و کردار و فعالیت‌ های او نشانی از آرزوی شهادت را می بینیم‌ و او به آرزوی خود رسید.

وی یادآوری کرد: یکی از خیران‌ رفسنجان‌ سالن‌ انتظار برای خانواده زندانیان‌ احداث کرده است‌ و نام‌ سالن‌ را به نام شهید سلیمانی مزین‌ کرده است که جای تقدیر دارد.

ابراهیمی تصریح‌ کرد: همچنین‌ در هفته مقاومت؛ ۱۸ زندانی غیرعمد‌ در زندان رفسنجان با همت خیران این‌ شهرستان و مرخصی پایان حبس آزاد شدند؛ توزیع ۲۵۰ سبد کالا بین خانواده زندانیان رفسنجان و اعزام تیم‌ ۳۰ نفره دوچرخه سواری از رفسنجان‌ به جوار شهید حاج‌ قاسم‌ سلیمانی از اقدامات عوامل و مسیولین‌ اداره زندان رفسنجان‌‌ در این‌ هفته بود.

حسن‌ میرمحمدی هم خیری که سالن‌ ندامتگاه زندان‌ رفسنجان‌ را احداث کرده است‌ زمان ساخت سالن‌ انتظار ندامتگاه رفسنجان‌ را از ۳ ماه قبل عنوان‌ کرد و افزود: این‌ سالن‌ زیربنایی ۱۰۰‌ متر مربع دارد و با اعتبار بیش از ۳ میلیارد ریال احداث کردیم‌ که به نام شهید سلیمانی مزین‌ شده است.
میرمحمدی یکی از خیران پایگاه رکن الهدی ناحیه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (س) رفسنجان است که از ابتدای شیوع کرونا در رفسنجان ماهانه‌ بین ۶۰ خانواده نیازمند هم‌ سبد کالا توزیع می کند و به امور نیازمندان این‌ شهر رسیدگی می کند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بهره برداری رفسنجان زندان سالن انتظار طرح عمرانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • فقط خدا

    کاش خیرها بجای مدرسه و....یکم ب اونایی ک ارزو بچه دارن ولی بودجه شو ندارن کمک کن مدرسه ومسجد....ب اندازه کافی هست
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان